نیوز سیتی!
03 شهریور 1402 - 08:41

اختصاص اعتبار ۴۱۴ میلیارد تومانی پروژه‌های هفته دولت در تنکابن

فرماندار ویژه شهرستان تنکابن گفت: به‌مناسبت هفته دولت با اعتبار ۴۱۴ میلیاردتومان با ۱۰۲ پروژه در شهرستان تنکابن  افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن، مظاهر معافی ظهر امروز در نشست خبری که به‌مناسبت هفته دولت برگزار شده بود، ضمن پیام تبریک خدمت دولت‌مردان و همه کسانی که در عرصه خدمت‌گذاری به مردم به‌صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند، گفت: در مقابل  بزرگی و عظمت مردم باید بیشتر خدمت رسانی شود.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که این پیچ‌های خطرناکی که بارها در مسیر حرکت انقلاب و مردم ایجاد کردند مردم با حضور پرشور خودشان در پیشبرد اهداف انقلاب حضور داشتند و توفیقات حاصل شد، افزود: حضور و تجمع پرشور مردم در مناسبت‌های ملی و مذهبی نشانگر مشارکت عمومی بالاست واین حضور برای دشمنان یاس ایجاد کرده است، و نقشه‌های شوم آنها را برآب کشورمان نابود می‌کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه تنکابن با بیان پیمانکار رینگ شهری نشتارود به هر دلیلی ۷۰ میلیارد تومان طلب دارند،  اعداد ورقم تخصیص اعتبارات پروژه‌ها  قابل کتمان نیست  می‌شود آن را اعلام کرد.

معافی با بیان اینکه پشتیبانی خاصی هم امسال در موکب‌های سطح شهرستان در مسیر پیاده‌روی اربعین استقرار شدند انجام شده است، تصریح کرد: مسیر و تفکر عاشورایی در همه حالات و لحظات در مسیر باشد، سبب عاقبت بخیری می‌شود.

وی گفت: برنامه‌های مختلفی در قالب میز خدمت و حضور دستگاه‌ها اجرایی در روستاها، دلیل خوبی‌ است برای برطرف کردن مشکلات مردم است.

سرپرست فرمانداری ویژه تنکابن خاطرنشان کرد: در حوزه اقتصادی (اشتغال، مسکن، ودیعه مسکن، فرزندآوری و...) در مجموع تسهیلاتی بالغ بر ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در طول یک‌سال در شهرستان تنکابن پرداخت شده است.

معافی اظهار کرد: ۵۲ کیلومتر اجرای آسفالت در طول روستاهای تنکابن انجام شده است، در حوزه آب شرب روستایی بالغ بر ۳۲ کیلومتر تعویض خط انتقال آب در طول یک‌سال انجام شده است.
وی با بیان اینکه حدود ۸۳ میلیارد تومان بودجه در اختیار فرمانداری ویژه تنکابن گذاشته شده است، تصریح کرد: ۲۵ میلیارد تومان اعتبار در سطح استان مازندران در اختیار هر یک از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گذاشته شده است، تا با صلاحدید خودشان در پروژه های که احساس نیاز می‌کنند هزینه کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه تنکابن با اشاره به اینکه بیمارستان فوق تخصصی قلب تنکابن مراحل پایانی ساخت خود را طی می‌کند، افزود: این پروژه در مجموع بالغ بر ۷۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

معافی از پروژه رینگ شهری نشتارود به عنوان پروژه‌ شاخص در شهرستان تنکابن یاد کرد و گفت: فاز اول این پروژه حدود سه کیلومتر قابل بهره‌برداری است، بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان پیمانکار مطالبه دارد.

فرماندار ویژه شهرستان تنکابن از ایجاد روگذر در ابتدای کمربندی امام خامنه‌ای در شهرستان تنکابن خبر داد و افزود: این پروژه ۳۵ میلیارد تومان اعتبار دارد و پیمانکار هم مستقر شده است.

وی با اعلام اینکه در سه حوزه انتخابیه تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی در مرحله اول ۹۹ نفر متقاضی ثبت‌نام کرده‌اند، تصریح کرد: ما هم به عنوان مجری انتخابات با اصل بی‌طرفی زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم می‌کنیم و امنیت برگزاری انتخابات را هم تضمین کنیم.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1467173

مهمترین اخبار ایران و جهان: