نیوز سیتی!
16 شهریور 1402 - 13:01

بیش از ۱۶ هزار زائر اربعین با ناوگان همدان جابه‌جا شدند

همدان-مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: بیش از ۱۶ هزار زائر اربعین با ناوگان حمل ونقل عمومی همدان جابه‌جا شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد آبکی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به جابه‌جایی ۱۶ هزار و ۹۹ زائر اربعین حسینی با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی همدان به مرزهای مهران و خسروی اظهار کرد: تدابیر لازم برای موج بازگشت زائران اربعین اندیشیده شده و در صورت بازگشت تدریجی تا ۴ روز بعد از اربعین نیز ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان در خدمت زائرین خواهد بود.

وی افزود: قیمت برگشت اتوبوس تغییری نکرده و زائران می‌توانند با قیمت رفت، کار بازگشت خود را نیز انجام داده و در صورت هرگونه تخلفی در این زمینه مراتب را به گروه‌های بازرسی مستقر در مرز مهران گزارش دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان اضافه کرد با بیان اینکه سامانه ۱۴۱ نیز به صورت شبانه‌روزی آماده ثبت هرگونه شکایت و انتقادات در این خصوص خواهد بود، گفت: از آغاز طرح اربعین ۲۷ مرداد تا ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ تعداد ۱۲ هزار و ۴۰۰ زائر در قالب ۵۹۰ دستگاه اتوبوس و تعداد ۲ هزار و ۶۱۲ زائر در قالب ۱۹۰ میدل باس و تعداد ۱۳۵ زائر در قالب ۵۵ دستگاه سواری، به مرز مهران اعزام شده‌اند.

آهکی خاطرنشان کرد: همچنین تعداد ۱ هزار و ۴۰ زائر در قالب ۲۷ دستگاه اتوبوس به مرز خسروی، که مجموعاً تعداد ۱۶ هزار و ۹۹ زائر در قالب ۸۶۲ سرویس از استان همدان به مرزهای مهران و خسروی رهسپار شده‌اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1488929

مهمترین اخبار ایران و جهان: