نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 11:59

بزرگترین هک امنیتی کاربران عرب‌زبان توسط جاسوسان رژیم‌صهیونیستی

یک پایگاه خبری در توئیتر از روش سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی برای جذب نیرو از طریق تبلیغات در شبکه‌های فضای مجازی و هک کاربران عرب زبان در این شبکه‌ها پرده برداشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه خبری ایکاد با انتشار رشته توئیت هایی به هک کاربران عرب زبان توسط عناصر رژیم صهیونیستی از طریق پلتفرم‌های فضای مجازی و شرکت‌هایی که پوشش قانونی در امارات دارند، اشاره کرد.

در این گزارش آمده است: گروه « Lead Capital Holding (TCH) Limited» برای فعالیت در امارات مجوز قانونی دارد و شرکت‌های وابسته به این گروه، دوره‌های رایگان در داخل امارات برگزار می‌کنند.

گروه مذکور که توسط یک صهیونیست به نام « Roei Gavish» اداره می‌شود با شرکت‌هایی که اقدام به هک اطلاعات کاربران از طریق پلتفرم‌های فضای مجازی می‌کنند ارتباط دارد.

در ادامه این گزارش تاکید شده است: این صهیونیست، اقدام به تأسیس شرکت « Tplus Technologies» کرده و هر ۲ این شرکت‌ها، خدمات مالی در فضای مجازی ارائه داده و با یکدیگر همکاری می‌کنند. علاوه بر این « Roei Gavish» پیشتر در شرکت « PlayTech» با یک زن صهیونیست به نام « Bat-El Azerad» همکاری داشته و وی در حال حاضر به عنوان مدیر اجرایی شرکت اسرائیلی « NovoShield» در زمینه ارائه راهکارهای سایبری، فعالیت می‌کند.

در این گزارش نوشته شده است: در تحقیقاتی که پیش از این به عمل آمده، مشخص شده که شرکت مذکور در زمینه ارائه راهکارهای اطلاعاتی برای هک و نفوذ به دستگاه‌ها و سیستم‌های سرویس‌های امنیتی، نظامی و دولتی فعالیت می‌کند.

لازم به ذکر است که روش کار این شرکت‌ها در خصوص ارسال اعلامیه‌ها و پیام‌های تبلیغاتی با روش کار سرویس‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی برای جذب نیرو از طریق ارسال این پیام‌ها در پلتفرم‌های فضای مجازی شبیه است.

سرویس‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی با تعیین مبالغ زیاد به عنوان دستمزد، قشر نیازمند کشورهای عربی را هدف قرار داده و آنها را برای به کارگیری در موساد، معرفی می‌کنند به طوری که در سال ۲۰۲۲، نیروهای امنیت داخلی لبنان اعلام کردند که یک شبکه از مزدوران موساد را در این کشور شناسایی کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، یکی از عناصر این شبکه از طریق پلتفرم فیسبوک در قطر به دام افتاده بود. موساد از وی خواسته بود یکی از برنامه‌های کامپیوتری را دانلود کرده و تلاش کند به هر شبکه اینترنت خانگی و وای فای که می‌تواند وارد شود.

استفاده از تبلیغات سرمایه گذاری و وعده‌های مالی و یا پیشنهادهای کاری با حقوق‌های بالا، برای رژیم صهیونیستی کارآمده بوده به طوری که از همین طریق، برخی افراد را جذب موساد کرده و نمی‌توان تعداد این افراد فریب خورده را تعیین کرد.

در گزارش ایکاد آمده است: ۲ پایگاه « Evest» و « Mister Market Pro» در چارچوب یک شبکه گسترده از برندهای تجاری که تجار صهیونیست آن را اداره می‌کنند، فعالیت می‌کنند. این شبکه‌ها تلاش دارند سیستم‌های کاربران مستقر در قطر و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس را هک کرده و اطلاعات مهم آنها را به دست آورند. این ۲ پایگاه بخشی از یک شبکه بسیار بزرگ‌تر است که رژیم صهیونیستی برای اجرای عملیات هک امنیتی، از آنها استفاده می‌کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1277029

مهمترین اخبار ایران و جهان: