نیوز سیتی!
20 خرداد 1402 - 15:55

جاده گنبدکاووس - اینچه‌برون به‌دلیل سیلاب مسدود است

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: به دلیل ورود سیلاب از خراسان شمالی به شمال استان، جاده گنبدکاووس به مرز اینچه‌برون تا اطلاع بعدی بسته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ظهر امروز نعمت‌الله حاجی‌زاده با اشاره به مسدودی جاده گنبدکاووس به مرز اینچه‌برون به علت سیلاب، اظهار کرد: کامیون‌های ترانزیت برای حرکت به سمت مرز اینچه برون باید مسیر گرگان - آق‌قلا - اینچه‌برون را انتخاب کنند.

وی افرود: تا زمان بازگشایی این محور توسط گروه‌های فنی راهداری استان، بومیان منطقه از مسیرهای فرعی برای آمد و شد استفاده کنند.

حاجی‌زاده ادامه: باتوجه به اینکه دو نقطه از این محور دچار آب بریدگی شده است، بسته بودن محور تا فروکش کردن سیلاب در منطقه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: اکنون ایجاد کنارگذر در دو نقطه آب بریدگی برای آسان سازی آمد و شد خودروها ضروری است.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان ادامه داد: اکنون علاوه بر گروه‌های راهداری، دستگاه‌های امدادرسان از جمله جمعیت هلال احمر در منطقه حضور دارند و آماده ارائه خدمات به رانندگان و بومیان منطقه هستند.

 

 

همچنین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گفت: محور گنبد کاووس به سمت مرز اینچه برون حدفاصل روستای قلعه ماخر و محور گنبد کاووس به مراوه تپه به علت وقوع سیلاب تا اطلاع بعدی مسدود است.

سرهنگ شهرکی افزود: رانندگان محترم که قصد عزیمت به این دو محور را دارند حتما با پلیس همکاری لازم را داشته باشند و به توصیه‌ها توجه کنند.

به گزارش فارس درپی بارش های اخیر گلستان و باتوجه به صدور هشدار نارنجی هواشناسی استان، روز گذشته برخی از معابر و جاده های شرق استان گلستان دچار آبگرفتگی و در برخی نقاط با سیلاب همراه بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1275573

مهمترین اخبار ایران و جهان: