نیوز سیتی!
20 دی 1401 - 23:25

هیئت‌ها و تشکل‌های دینی اهانت نشریه فرانسوی را محکوم کردند

قزوین- شورای هماهنگی شبکه هیئت و تشکلهای دینی در بیانیه‌ای اهانت نشریه فرانسوی به مرجعیت دینی را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی شبکه هیئت و تشکلهای دینی در بیانیه‌ای اهانت نشریه فرانسوی به مرجعیت دینی را محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است:

بار دیگر با کنار رفتن نقاب‌ها چهره واقعی مستکبرین نمایان شد. انسان‌های حقیری که آزادی بیان را در اهانت می‌بینند و جایگاهی برای عقل، شعور و کرامت انسانی قائل نیستند. کسانی که خود را داعیه‌دار تمدن و مدافع حقوق بشر معرفی می‌کنند اما سوابق شرم‌آوری از نقض حقوق بشر در کارنامه خود دارند.

خشم دشمنان و ناکامی آن‌ها برای زمین زدن پرچم اسلام، آن‌ها را به باتلاق هتاکی و اهانت انداخته است. وقتی غرب در پروژه‌های ضد ایرانی خود به نتیجه نرسیده است از روی عصبانیت به این کار شنیع روی آورده است که این نشانه انسان‌های ضعیف و شکست خورده است که وقتی به مقصود خود نمی‌رسند به اهانت روی می‌آورند. البته این نشریه معلوم الحال سبقه اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم (صل‌الله‌علیه‌وآله) رانیزدر پرونده دارد.

ان‌شاءلله پرچم این انقلاب به دست حضرت مهدی (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) خواهد رسید و دشمنان نمی‌توانند با این حرکات جاهلانه از پیشرفت ایران اسلامی جلوگیری کنند.

هیآت مذهبی، ستایشگران اهل بیت (ع) و کانون‌های فرهنگی-تبلیغی استان قزوین به نوبه خود این حرکت خلاف انسانی وجسارت ننگین به مرجعیت شیعه مکتب اهل بیت (علیهم السلام) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) را محکوم نموده وهمگام با ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی ضمن اعلام انزجار از این گونه اقدامات ننگین، دولت فرانسه را مسئول عواقب این توهین بی‌شرمانه علیه مقدسات مسلمانان می‌داند.

گفتنی است در روزهای اخیر اهانت نشریه فرانسوی به مرجعیت دینی و سیاسی در کشورمان با موجی از اعتراضات از سوی فعالان مذهبی و سیاسی در استان قزوین همراه بوده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 969029

مهمترین اخبار ایران و جهان: