نیوز سیتی!
03 آذر 1402 - 16:36

رژیم صهیونیستی بداند غزه برای مردم غزه خواهد ماند

امام جمعه بادرود گفت:دنیا امروز شاهد جنایت علیه بشریت و مردم مظلوم فلسطین است و رژیم صهیونیستی بداند که پیروزی نهایی با مقاومت است و غزه برای مردم غزه خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام علی اصغر عقیلی، امام جمعه بادرود در خطبه‌های نماز جمعه بادرود اظهار کرد : حضرت امام خمینی (ره) پنجم آذر ۵۸ با فرمان تشکیل بسیج مستضعفین شجره طیبه نهادی مقدس و بسیار تاثیرگذار را برای ثبات و پیشرفت انقلاب اسلامی صادر کردند.

وی افزود: در ۴۴ سال گذشته این نهاد مقدس توانسته با آموزش، سازماندهی و بکارگیری میلیون ها جوان انقلابی، ارزشی و ولایی تمام تهدیدها و توطئه های دشمنان به ویژه استکبار جهانی به سرگردگی امریکا را خنثی کنند.

عقیلی تصریح کرد:تفکر بسیجی امروز در کل دنیا نهادینه شده و نیروهای مقاومت با الگوگیری از بسیج در حال مبارزه با استکبار هستند،مردم شیعه لبنان و اهل سنت فلسطین با تأسی از تفکر بسیج توانستند دو نیروی مقاومت حزب الله و حماس را تشکیل و امروز در مقابل زیاده خواهی استکبار ایستادگی کنند.

امام جمعه بادرود گفت:رژیم صهیونیستی در اقدامی ددمنشانه و با بهانه وجود تونل در زیر بیمارستان‌های غزه حدود هشت هزار کودک و زن بیگناه را به شهادت رساند و بعد از بمباران این بیمارستان‌ها مشخص شد که دروغی بیش نبوده و حتی سازمان ملل هم از این کار انتقاد کرد، هرچند که این سازمان کارایی لازم را دیگر ندارد.

وی گفت: هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی درهم شکسته و رژیمی که مدعی بود هیچ قدرتی نمی‌تواند تانک‌های مرکاوا را از بین ببرد ،می‌بینیم که نیروی مقاومت حماس با موشک‌ این تانک‌های رژیم صهیونیستی را منهدم می‌کند.

عقیلی بیان کرد: به شهادت رساندن مظلومانه کودکان و زنان در غزه بی‌دفاع هنر نیست، امروز دنیا شاهد جنایت علیه بشریت و مردم مظلوم فلسطین است و رژیم صهیونیستی بداند که پیروزی نهایی با مقاومت فلسطین خواهد بود و غزه برای مردم غزه خواهد ماند.

پایان پیام/۶۳۰۲۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1583173

مهمترین اخبار ایران و جهان: