نیوز سیتی!
23 بهمن 1402 - 15:31

قاتل فرخ‌شهری در کمتر از یک ساعت دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد گفت: در پی کشته شدن یک نفر به علت اختلافات خانوادگی در شهر فرخ‌شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی تابش‌فرد گفت: در پی کشته شدن یک نفر به علت اختلافات خانوادگی در شهر فرخ‌شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد افزود: مأموران با کار اطلاعاتی هویت قاتل را در کمتر از یک ساعت شناسایی و با بررسی صحنه جرم و جمع‌آوری ادله و اقدامات فنی و تخصصی طی یک عملیات ضربتی با هماهنگی مقام قضایی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های پلیس به بزه ارتکابی خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

تابش‌فرد در پایان، با بیان این که شهروندان برای احقاق حق خود از دیگران به جای استفاده از خشونت و شیوه‌های غیرقانونی، به مراجع قضایی مراجعه کنند تا شاهد اتفاقات ناگواری نباشیم، گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و چنان چه  افرادی بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند پلیس با جدیت با آن‌ها برخورد می‌کند.

پایان پیام/۶۸۰۴۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1669073

مهمترین اخبار ایران و جهان: