نیوز سیتی!
02 تیر 1402 - 17:20

قوه قضاییه مستقل و مقتدر از رویش‌های انقلاب اسلامی است

امام جمعه خوروبیابانک گفت: قوه قضاییه مستقل و مقتدر از رویش‌های انقلاب اسلامی است که شهید دکتر بهشتی قوه‌ای با قوانین مستقل و متکی به وحی را تشکیل داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوروبیابانک حجت‌الاسلام محمدحسین رمضانی امام‌ جمعه شهرستان خوروبیابانک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: انقلاب اسلامی در ابتدای تشکیل دست به اصلاحات ساختاری همچون اخراج مستشاران آمریکایی از کشور، تشکیل نظام اسلامی و بستن سفارت‌های آمریکا و اسرائیل زد که از موارد ریزش‌های انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه که انقلاب اسلامی رویش‌هایی هم دارد، افزود: بازگشایی سفارت فلسطین در ۴۵ سال پیش یکی از رویش‌های انقلاب است و آن زمان که این حرکت انجام شد کسی باور نمی‌کرد زمانی جوانان فلسطینی در منطقه جنین آنقدر عرصه را بر نظامیان سفاک صهیونیستی تنگ کنند که این رژیم منحوس برای رهایی از محاصره جوانان مبارز مجبور به استفاده از جنگنده در فضا شود.

رمضانی تصریح کرد: جوانان فلسطینی با تکیه بر اسلام وارد این میدان شدند و این اتفاقات قدرت ایمان آن‌ها را نشان می‌دهد که خدا وعده آن را به همه ما داده است و به قول مقام معظم رهبری سران رژیم صهیونسیتی حق دارند نگران ندیدن ۸۰ سالگی رژیم منحوس‌شان باشند.

امام جمعه خوروبیابانک قوه قضاییه مستقل و مقتدر را از دیگر رویش‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: معمار این دستگاه پر عظمت شهید بزرگوار آیت الله بهشتی بود که قوه‌ای با قوانین مستقل و متکی به وحی و راهگشای مسیر عدالت و تحقق قسط و عدل را تشکیل داد.

وی ادامه داد: از دیگر رویش‌های انقلاب اسلامی ایران تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) در سال ۱۳۶۰ بود که ساماندهی، پشتیبانی و نظارت بر تبلیغات دینی در سیاست‌های این سازمان است و به جهت تربیت نیروهای مؤمن و متعهد و تشکیل انجمن‌های اسلامی تلاش بی وقفه دارد.

رمضانی با اشاره به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، بیان کرد: مصرف بی‌رویه مواد مخدر یکی از مشکلات قرن حاضر است که آسیب‌های اجتماعی زیادی را در برمی‌گیرد.

خطیب نماز جمعه نایین با بیان اینکه تاریخ مشاهده کرده است که تمدن غرب در راه گسترش هر چه بیشتر سیطره خود بر جهان به ترویج این بلای شوم پرداخته است، تصریح کرد: غرب از یک طرف می‌خواهد با درآمد حاصل از مواد مخدر سودپرستی خود را ارضا کند و از طرف دیگر با از بین بردن توان و غیرت دیگر ملل جهان به دنبال منافع درازمدت خود است تا شور و نشاط و روحیه ظلم‌ستیزی و حق‌طلبی را در بین ملت‌ها خصوصاً مسلمانان خاموش بسازد که در رأس این سیاست منحوس انگلیس خبیث قرار دارد.

پایان پیام/ ۶۳۱۳۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1304029

مهمترین اخبار ایران و جهان: