نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 18:16

عید غدیر بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ گفتمان انقلاب اسلامی است

کرمانشاه- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری جشن های خیابانی عید غدیر طی سال گذشته در استان، گفت: عید غدیر بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ گفتمان انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف احمدی ظهر دوشنبه در نشست هماهنگی شورای شبکه هیأت در کرمانشاه با اشاره به روایتی از امام جواد علیه السلام که برای حل گرفتاری و حفظ آبروی یک نفر سجاده عبادتش را انفاق کرد، اظهار کرد: رسیدگی به امور فقرا و نیازمندان از سیره اهل بیت علیهم السلام به ویژه امام جواد علیه السلام است.

وی افزود: این روزها با توجه به مشکلات اقتصادی موجود نباید این سیره عملی ائمه فراموش شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در آیات قرآن کریم نیز به مسئله انفاق اشاره و بر انفاق علنی و مخفیانه تاکید شده است.

وی با اشاره به جهاد تبیین به عنوان یک فریضه قطعی و فوری که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، گفت: هیأت مذهبی باید پیشران و نوک پیکان اجرایی فریضه جهاد تبیین باشند.

احمدی خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های جهاد تبیین و اقدامات تبیینی در هیأت مذهبی در برپایی با شکوه این واجب فوری تأثیرگذار خواهد بود.

وی ۲ رویداد مذهبی غدیر و محرم و همچنین ظرفیت هیأت مذهبی را بهترین پتانسیل برای ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و جهاد تبیین دانست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری متفاوت جشن غدیر در سال گذشته، یادآور شد: همانطور که رهبر انقلاب تاکید کردند جشن میلیونی غدیر در سال گذشته نشان داد مردم طرفدار دین هستند.

وی ادامه داد: بر اساس منویات و تأکیدات حضرت آقا، جشن عید بزرگ غدیر در سال جاری هم باید با شکوه و عظمت خاصی برگزار شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1296273

مهمترین اخبار ایران و جهان: