نیوز سیتی!
07 تیر 1402 - 09:24

محدودیت ترافیکی برگزاری دعای عرفه در اصفهان اعلام شد

اصفهان - رئیس پلیس راهور استان اصفهان محدودیت‌های ترافیکی برگزاری دعای عرفه در اصفهان را اعلام کرد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک عید بزرگ قربان اظهار داشت: به منظور هرچه بهتر برگزار شدن مراسم‌های دعای پرفیض عرفه و خدمت رسانی بهتر به شهروندان، پلیس راهور استان نسبت به اعمال محدودیت‌ها و پوشش‌های ترافیکی اقدام می‌کند.

وی افزود: بر این اساس از ساعت ۱۳ امروز تا پایان مراسم‌های اجازه توقف و تردد هرنوع وسیله نقلیه در شهر اصفهان از میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا و همچنین از سمت میدان بسیج به سمت گلستان شهدا به دلیل عملیات عمرانی داده نمی‌شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان ادامه داد: عوامل پلیس راهور از ساعات اولیه برگزاری مراسم تا پایان مراسم در مکان‌های مذکور حضور دارند و مکان برگزاری دعای عرفه نظیر چهارراه عسگریه، حسینیه رضوی، خیابان ابن‌سینا، گلستان شهدا و مهدیه رباط، پارک ناژوان و خیابان‌های منتهی به آنها، تحت پوشش قرار دارد.

وی تصریح کرد: به منظور رعایت حقوق سایر شهروندان توسط رانندگان وسایل نقلیه از پارک کردن خودرو خود جلوی درب منازل و پارک دوبل خودداری کنند و همکاری لازم را با عوامل پلیس راهور در سطح شهر و استان اصفهان داشته باشند تا بدون مشکل ترافیکی خاصی مراسم به پایان برسد.

سرهنگ محمدی ابراز داشت: در روز عید قربان مکان برگزاری نماز عید که مصلی شهر اصفهان است نیز از ابتدای شروع مراسم تا پایان آن، تحت پوشش ترافیکی قرار دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1314373

مهمترین اخبار ایران و جهان: