نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 12:41

حضور چشمگیر دهه نودی‌ها در جشن انقلاب + عکس

صبح امروز همزمان با یوم الله ۲۲ بهمن، مردم مازندران با حضور پرشور در خیابان‌ها اقتدار ایران را به نمایش گذاشتند و تولد زنده‌ترین انقلاب دنیا را جشن گرفتند در این میان اما حضور دهه نودی‌ها چشمگیر بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، امروز مصادف با یوم الله ۲۲ بهمن ماه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۷، در این هوای سرد‌ و سوزان مردم از کودک و نوجوان، جوان و میانسال، پیر و کهنسال در خیابان‌های شهر حضور پیدا کردند تا جایی که حتی پیاده‌روها مملو از حضور شده است.

مردم ولایی مرکز استان با شعارهای؛ «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل، مرگ بر ضد ولایت فقیه» ، «لبیک یا خامنه‌ای ای رهبر آزاده جانم به قربان تو» ، «ملت ما بیدار است از آمریکا بیزار است»، «ما ذوالفقار حیدریم فداییان رهبریم»، «نه سازش نه تسلیم شعار ملت ماست»، باری دیگر با رهبر آزاده این انقلاب تجدید پیمان کردند.

همچنین دهه نودی‌ها با شعارهای؛ «الله اکبر الله اکبر خامنه‌ای رهبر» ، «حجت ابن الحسن عجل الی ظهورک» ، «خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است» به نمایندگی از همه دهه نودی ها نشان دادند که داشتن چشم طمع دشمنان به این نسل خیالی خام و باطل است.

فضای شهر پر شده از پرچم‌های سه رنگ کشور، پرچم اتحادی که رنگ قرمزش بیش از هر زمان دیگری خودنمایی میکند گویی خون شهدا را به تصویر میکشد، شهدایی که قطعا حاضر و ناظر در این حماسه بزرگ هستند، همچنین آوای موسیقی سنتی مازندرانی توسط هنرمندان مازنی فضا را پر کرده و حس و حال عجیبی دارد.

حضور کودکان این نونهالان نسل آینده دست در دست والدین خود در لابه‌لای جمعیت خودنمایی میکند، گویی حضورشان قوت قلبی است که این مسیر ادامه خواهد داشت و یادآور این موضوع که کودکی که در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۵۷ حضور داشت ۴۴ سال است که هر ساله شعار لبیک یا خامنه‌ای را سر میدهد و فرزندانش پس از او میراثدار این حماسه بزرگ شده‌اند.

پایان پیام/۸۶۰۴۸/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1032973

مهمترین اخبار ایران و جهان: