نیوز سیتی!
18 فروردین 1402 - 23:09

کشور برای مقابله با ظلم و استکبار به ترویج فرهنگ ایثار نیاز دارد

پاکدشت- معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: کشور برای مقابله با ظلم و استکبار به ترویج فرهنگ ایثار نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی عصر جمعه و در جریان بازدید از ظرفیت‌های پاکدشت با حضور در منزل شهید «مصطفی صفری» از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس، از ایثار خانواده معظم این شهید ضمن قدردانی اظهار داشت: شهدای این منطقه نشان از آن دارند که پاکدشت محل سکونت مردمی اصیل، غیرتمند، شجاع، متدین و ولایی است.

حسینی با اشاره به اینکه امروز مردم مظلوم فلسطین با دست خالی در مقابل ظلم و جنایت رژیم اشغالگر قدس ایستاده‌اند گفت: این مردم با وجود حمله صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی، لحظه‌ای از مقاومت دست بر نداشته اند و دیدیم که طی این مقاومت‌ها دو فرزند ایران اسلامی نیز به شهادت رسیدند.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه قطعاً اگر شهیدان نبودند، این انقلاب به ثمر نمی‌رسید افزود: مردم ایران ۴۴ سال مقاومت کردند، شهید دادند تا انقلاب اسلامی به حرکت رو به تکامل خود ادامه دهد، خون شهید جوشان است و اثر خود را در ابعاد مختلف جامعه نشان می‌دهد، شهدا همیشه زنده‌اند و از مواهب و برکات آنان کل مردم برخوردار می‌شوند.

وی در ادامه عنوان داشت: امروز جامعه اسلامی بیش از هر زمان دیگر به فرهنگ ایثار و شهادت نیاز دارد، باید نسل جوان را با زندگی شهدا آشنا ساخت تا آنان را از گزند توطئه دشمنان مصون کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1134174

مهمترین اخبار ایران و جهان: