نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 19:26

تأمین زمین رایگان برای نهضت ملی مسکن

اردبیل- معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: زمین مورد نیاز به شکل رایگان برای احداث واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن تأمین و در اختیار دستگاه‌های متولی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید کمال‌الدین میرجعفریان عصر سه‌شنبه در نشست با معاون مسکن شهری بنیاد مسکن در اردبیل اظهار کرد: راه و شهرسازی با همکاری بنیاد مسکن و سایر نهادها در یک برنامه چهار ساله در استان احداث بیش از ۷۹ هزار واحد را هدف‌گذاری کردند.

وی به مجموع ثبت‌نامی‌ها در قالب طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: در این طرح بیش از ۱۰۶ هزار نفر ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد ۴۶ هزار و ۴۵۶ نفر حائز شرایط شده و ۳۷ هزار و ۱۵۰ نفر نیز به تأیید نهایی رسیدند.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل تصریح کرد: در مجموع روند واریز مبلغ اولیه برای بهره‌مندی از طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل آغاز شده و ما امیدواریم متقاضیان در فاصله زمانی مشخص واریزی خود را به موقع انجام دهند تا روند تکمیل و واگذاری این واحدها را در سریع‌ترین زمان شاهد باشیم.

میرجعفریان افزود: در همه شهرهای استان زمین مورد نیاز به شکل رایگان تأمین شده و با عملیات زیرسازی و همچنین تأمین انشعابات مورد نظر ساخت و واگذاری واحدهای مسکونی سرعت بیشتری می‌گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در شهر اردبیل نیز با تأمین زمین مورد نیاز در ۲ فاز عملیات احداث واحدها با سرعت انجام شده و انتظار می‌رود افراد فاقد سرپناه بتوانند از طرح دولت سیزدهم در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای برخورداری از سرپناهی مناسب استفاده کنند.

میرجعفریان با قدردانی از تلاش و همت بنیاد مسکن در ساخت واحدهای مسکونی اضافه کرد: در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر مسئولیت و مأموریت اصلی با بنیاد مسکن است که در همه شهرهای استان این مجموعه انقلابی و پرتلاش آستین همت بالا زده تا هر چه سریع‌تر واحدهای مسکونی در قالب این طرح با همراهی متقاضیان تکمیل و تحویل شود.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل از مدیران بانک‌های عامل استان خواست تا در پرداخت تسهیلات به طرح نهضت ملی مسکن و متقاضیان واجد شرایط بیش از گذشته همت کرده و در این مسیر راهگشا باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1158230

مهمترین اخبار ایران و جهان: