نیوز سیتی!
27 بهمن 1401 - 00:49

۶۲۰ کیلومتر از راه‌های استان سمنان برف روبی شد

سمنان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از برف روبی ۶۲۰ کیلومتر مسیرهای مواصلاتی استان طی ۲۴ ساعت اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان منصور کیایی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی راهداری استان سمنان از بارش برف به خصوص در ارتفاعات استان طی ۴۸ ساعت اخیر خبر داد و تاکید کرد: در ۲۴ ساعت منتهی به چهارشنبه ۶۲۰ کیلومتر مسیرهای مواصلاتی استان سمنان برف‌روبی شدند.

وی با بیان اینکه عملیات برف‌روبی کماکان ادامه دارد، افزود: با وجود بارش برف در گردنه‌ها و جاده‌های مناطق شمالی این استان، با برف‌روبی ۶۲۰ کیلومتر از راه‌های استان، محورها پاکسازی شده و تردد به صورت روان جریان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه راه‌های استان باز هستند، ابراز کرد: تیم عملیاتی راهداری استان با تمام توان در کنار سایر دستگاه‌ها و پلیس راه طی ۲۴ ساعت گذشته در سطح جاده‌های استان حضور داشتند و هم اکنون نیز در راهدارخانه‌های استان مستقر بوده و رفع مشکلات احتمالی، برف‌روبی و نمک‌پاشی نقاط مختلف جاده‌ای را بر عهده دارند.

منصور کیایی افزود: رصد دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های استان و پیش بینی هواشناسی استان نشان می‌دهد که رانندگان برای جلوگیری از بروز هر گونه حادثه احتمالی هنگام تردد در محورهای مواصلاتی استان از به همراه داشتن وسایل ایمنی همچون زنجیر چرخ اطمینان حاصل کنند.

به گزارش مهر، کاربران جاده‌ای از تردد غیر ضروری پرهیز کرده و در صورت نیاز به استفاده از محورها با شماره‌گیری ۱۴۱ از وضعیت راه‌های استان مطلع شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1039730

مهمترین اخبار ایران و جهان: