نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 11:40

با مسببان حمله به حرم شاهچراغ (ع) برخورد قاطعانه شود

مجمع نمایندگان استان فارس در بیانیه‌ای حمله تروریستی در حرم شاهچراغ را محکوم کردند و خواستار برخورد قاطعانه مسئولان ذی‌ربط با مسببین این اقدام غیرانسانی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲۳ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: مجمع نمایندگان استان فارس درباره حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) بیانیه‌ای را تهیه و انزجار و تنفر خود از اقدامات شیطانی تفاله‌های نظام استکبار و دست آموختگان انگلیس مکار و صهیونیسم جهانی را که جمع زیادی از مردم عزیزمان را به خاک و خون کشیدند، اعلام کردند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگرچه این بیانیه را مجمع نمایندگان استان فارس تهیه کرده اند، اما در حقیقت حرف دل همه نمایندگان مجلس است.

در ادامه جلسه، سید محسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس بیانیه مجمع نمایندگان استان فارس در محکومیت حمله تروریستی در حرم شاهچراغ را به شرح زیر قرائت کرد:

«دیگر بار حریم امن سومین حرم اهل بیت عصمت و طهارت بارگاه منور حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز، شاهد اقدام تروریستی و جنایتکارانه ناشی از افکار پلید ناایمن سازی مکان‌های مقدس بود.

مجمع نمایندگان استان فارس ضمن محکومیت این اقدام مذبوحانه و طلب شفای عاجل برای مجروحین، به روح خادم شهید عروج‌یافته درود می‌فرستد و برخورد قاطعانه مسئولان ذی‌ربط با مسببین این اقدام غیرانسانی را از مسئولان مربوطه انتظار دارد.»

منبع: مهر
شناسه خبر: 1441374

مهمترین اخبار ایران و جهان: