نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 19:20

پلیس مطالبات بیش از ۱۰۰۰ شهروند لرستانی را پیگیری کرد

خرم‌آباد - فرمانده انتظامی لرستان از پیگیری مطالبات بیش از هزار شهروند این استان طی امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز دوشنبه با حضور در محل دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ در جمع شهروندان با بیان اینکه پلیس خادم و خدمتگزار مردم است، اظهار داشت: یکی از راهبردها و اقدامات پلیس، حضور در جمع مردم و رسیدگی به مطالبات آنها است که فرماندهی انتظامی لرستان با حضور در مساجد و دو هفته یک‌بار از طریق سامانه ۱۹۷ با حضور در جمع شهروندان بالغ بر ۸۰ درصد مشکلات و مسائل آنها را رسیدگی و حل‌وفصل کرده است.

وی بیان داشت: یکی از راهبردها و اقدامات پلیس، حضور در جمع مردم و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنها است که فرماندهی انتظامی لرستان با حضور در مساجد و دو هفته یک‌بار از طریق سامانه ۱۹۷ با حضور در جمع شهروندان بالغ بر ۸۰ درصد مطالبات آنان را حل‌وفصل کرده است.

فرمانده انتظامی لرستان، افزود: دغدغه ما در مجموعه انتظامی استان، رفع مشکلات شهروندان است که در این راستا و با حضور در مرکز نظارت همگانی ۱۹۷ به‌صورت حضوری و چهره‌به‌چهره مشکلات شهروندان را حل‌وفصل خواهیم کرد.

سردار الهی با اشاره به اینکه پلیس خادم و خدمتگزار مردم است و یکی از اهداف پلیس رسیدگی به مطالبات مردمی است، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۱ جلسه جهت رسیدگی به مشکلات مردم برگزار و دراین‌خصوص به مطالبات بیش از هزار شهروند رسیدگی شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1398630

مهمترین اخبار ایران و جهان: