نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 18:48

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا: تردد در مرز شلمچه روان است

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا گفت: زائران بدون معطلی در حال تردد از مرز شلمچه هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه فراجا عصر امروز در حاشیه بازدید از مرز شلمچه اظهار کرد: تردد در مرز شلمچه روان است و زائران بدون معطلی و هیچ گونه مشکلی در حال تردد هستند.

 کرمی گفت: راهپیمایی اربعین حسینی فرا رسیده و همکاران ما همانند سال‌های گذشته خدمت‌رسانی خود را بی منت برای زائران در طبق اخلاص می‌گذارند.

 وی ‌افزود: مهمترین وظیفه یگان ویژه در ماموریت اربعین حسینی انتظامی بخشی، امنیت و کنترل گذرنامه است ولی کارکنان پلیس برای خدمت رسانی به زائران از هر کمکی دریغ نمی‌کنند.

 فرمانده یگان‌های ویژه فراجا ضمن تقدیر از خدمات رسانی خالصانه ماموران پلیس، بیان داشت: معونیت و اخلاصی که در زائران مشاهده می‌شود یقینا اندوختن سرمایه برای عاقبت بخیری و آخرت است.

 وی با بیان اینکه نیروهای پلیس با روحیه و انگیزه بالا در حال خدمات رسانی به زائران هستند، افزود: تردد در مرز شلمچه روان است و زائران بدون معطلی و هیچ گونه مشکلی در حال تردد هستند.

کرمی تصریح کرد: اقدامات بسیار خوبی برای کنترل جمعیت و تسهیل تردد زائران راهپیمایی اربعین حسینی انجام شده که نشان از مدیریت خوب مسئولان است که جای تقدیر و تشکر دارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1475830

مهمترین اخبار ایران و جهان: