نیوز سیتی!
15 مهر 1402 - 10:17

کندوان و هراز امروز در صورت ترافیک یک‌طرفه می‌شوند

رئیس پلیس راه مازندران گفت: شاهد ترافیک در محورهای هراز و کندوان هستیم که درصورت ادامه ترافیک اجرای محدودیت یک‌طرفه را در محورهای هراز و کندوان خواهیم داشت.

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت جاده‌های شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: شاهد ترافیک سنگینی در محدوده مرزن‌آباد محور هراز هستیم.

وی افزود: تردد خودروها در مسیر سه‌راهی چلاو محور هراز به‌صورت‌ نیمه‌سنگین است.

رئیس پلیس راه مازندران درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال، بیان کرد: تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است.

جهان‌تاب ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز‌ شنبه ۱۵ مهر ماه امسال از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی افزود: محدودیت یک‌طرفه مقطعی نیز طی امروز شنبه ۱۵ مهر ماه به‌صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران خاطرنشان کرد: اجرای محدودیت در محورهای هراز و کندوان درصورت شرایط ترافیکی و با تصمیم پلیس راه اجرا می‌شود که در صورت اجرا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1529974

مهمترین اخبار ایران و جهان: