نیوز سیتی!
13 شهریور 1402 - 07:01

واکنش تند و جنجالی ستاره منچستریونایتد علیه سرمربی!

جیدون سانچو در بیانیه‌ای نسبت به اظهارات سرمربی منچستریونایتد واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب رقابت‌های فوتبال انگلیس، منچستریونایتد به مصاف آرسنال رفت که این دیدار در وقت های اضافی با برتری 3 بر یک توپچی‌های لندن به پایان رسید و شیاطین سرخ یک شکست دیگر به ثبت رساندند.

در این دیدار جیدون سانچو در ترکیب حضور نداشت. تن‌هاگ پس از بازی در پاسخ به سوال خبرنگاران که چرا از او استفاده نکرده، اظهار داشت که سانچو در تمرینات تنبل است و خوب تمرین نمی‌کند.

همین انتقاد باعث شد تا ستاره انگلیسی در فضای مجازی به اظهارات سرمربی خود واکنش نشان دهد و حرف‌های تن‌هاگ را تکذیب کند.

سانچو گفت: خواهش می کنم هر چیزی که می‌خوانید را باور نکنید. من اجازه نمی‌دهم که در خصوص من حرف‌های نادرست گفته شود. من تمام توان خود را در تمرینات می‌گذارم و این هفته نیز به خوبی تمرین کردم.

وی ادامه داد: من معتقدم که دلایل دیگری برای این مسئله وجود دارد. من معتقدم که مدت‌هاست در حال قربانی شدن هستم و این مسئله را اصلا منصفانه نمی‌بینم.

بازیکن منچستریونایتد نوشت: تمام چیزی که می‌خواهم این است که بتوانم فوتبال بازی کنم. می‌خواهم دوباره لبخند روی لبانم ظاهر شود و بتوانم به تیمم کمک کنم. به همه تصمیماتی که گرفته شده، تصمیمات کادر فنی احترام می‌گذارم. من با بازیکنانی فوق‌العاده هم‌تیمی شده‌ام و بسیار خوشحالم که هر هفته باید با آنها رقابت کنم. به تلاش کردن و جنگیدن به خاطر این لوگو (منچستریونایتد) ادامه خواهم داد و هیچ چیز دیگری برایم مهم نیست.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1484030

مهمترین اخبار ایران و جهان: