نیوز سیتی!
27 اردیبهشت 1402 - 12:08

اعزام ۱۵ هزار اصفهانی به مراسم رحلت امام خمینی (ره)

اصفهان - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان از اعزام ۱۵هزار اصفهانی برای مراسم ارتحال امام خمینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا جان‌نثاری صبح چهارشنبه در ستاد برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام پانزده خرداد گفت: آمادگی استان برای برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام (ره) و قیام پانزده خرداد خوب است و انتظار می‌رود همانند سال‌های گذشته، استان در برگزاری این مراسم پیش‌قدم باشد.
وی از اعزام ۱۵ هزار نفری از استان به مراسم رحلت حضرت امام خمینی (ره) خبر داد و افزود: همچنین جمعیت یکهزار نفری کاروان دوی امدادی با برنامه‌ریزی دانشگاه امیرالمومنین (ع) اعزام خواهند شد و برنامه‌هایی برای درون استان نیز در نظر گرفته شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: همچنین بیعت خواهران با آرمان‌های انقلاب و امام راحل در ۱۵ خرداد نیز برنامه‌ریزی شده است.
جان‌نثاری عنوان کرد: مراسم سالگرد حضرت امام (ره) همانند سال‌های گذشته مردمی انجام می‌شود و وظیفه ما تسهیل‌گری این مراسم است. طبق اعلام وزیر کشور بایستی امسال مراسم پانزده خرداد و ارتحال حضرت امام (ره) باشکوه، پررنگ و به صورت وسیع در سراسر کشور برگزار شود.

ضرورت تبیین اندیشه‌های حضرت امام (ره) از دیدگاه مقام معظم رهبری

وی متذکر شد: محور اصلی این مراسم تبیین اندیشه‌های حضرت امام از دیدگاه مقام معظم رهبری است از این رو فرمایشات مقام معظم رهبری درباره حضرت امام (ره) استخراج و برای آحاد مردم تبیین شود.
جان‌نثاری تأکید کرد: در سراسر استان با همکاری شهرداران، فرمانداران، اصناف و آحاد مردم برنامه‌های متنوعی در این ایام برگزار شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1217874

مهمترین اخبار ایران و جهان: