نیوز سیتی!
02 تیر 1402 - 16:26

فضای مجازی ابزار دست دشمنان/ برخی نقدها بی‌انصاف است

شاهرود- امام جمعه شاهرود ضمن انتقاد شدید از بروز برخی مسائل در فضای مجازی شهرستان، گفت: فضای مجازی ابزار دست دشمنان است لذا باید هوشیار بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس امینی در خطبه‌های نخستین نماز جمعه تیرماه سال جاری شاهرود به میزبانی مدرسه قلعه در واکنش به بروز برخی مسائل در فضای مجازی شاهرود، تاکید کرد: برخی اوقات شاهد هستیم مطالبی در فضای مجازی نشر داده می‌شود که صحیح نیست.

وی با بیان اینکه برخی افراد به مرز بین نقد و سست کردن ارکان نظام توجهی نمی‌کنند، ابراز کرد: برخی در بستر مجازی به گونه‌ای مسئولان از هر سه قوه را نقد می‌کنند که گویا هیچ کار مثبتی صورت نگرفته و همه چیز دچار مشکل است.

امام جمعه شاهرود خواستار رعایت انصاف توسط این افراد شد و در واکنش به بروز برخی تحولات در هفته‌های اخیر شهرستان شاهرود بیان کرد: این نوع مسائل بدون در نظر گرفتن اقدامات صورت گرفته، نتیجه‌ای جز نا امیدی مردم را در پی نخواهد داشت.

امینی ضمن انتقاد شدید از بی عدالتی و بی‌انصافی برخی در فضاهای رسانه‌ای و مجازی شهرستان شاهرود، گفت: انتقاد باید با ادبیات مناسب و از روی محبت و دلسوزی باشد.

وی با بیان اینکه باید قبول کنیم که فضای مجازی ابزار دست دشمنان شده است، افزود: همه مردم می‌بایست در قبال قوای سه گانه و مسئولان حساس باشند و نگذارند که تخریب‌ها بر ذهن شأن اثرگذار باشد.

امام جمعه شاهرود همچنین نسبت به وضعیت تنش آبی در این شهرستان نیز هشدار داد و گفت: شاهرود نیازمند آب پایدار است لذا حفر چاه راهگشای تأمین آب پایدار نخواهد بود.

امینی از مسئولان استانی و کشوری خواست تا برای تأمین آب پایدار مورد نیاز مردم شاهرود اقدام عاجلی صورت دهند، بیان داشت: کم آبی مهمترین مشکل شهرستان شاهرود است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1303874

مهمترین اخبار ایران و جهان: