نیوز سیتی!
15 تیر 1402 - 17:27

پروژه‌های راکد شهرستان گناوه در دولت سیزدهم فعال شدند

گناوه- فرماندار گناوه گفت: در دولت سیزدهم چندین پروژه در شهرستان گناوه که سال‌ها راکد و غیر فعال شده بودند، دوباره فعال شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری بعد از ظهر پنجشنبه در نشست شورای شهرستان گناوه با حضور نماینده مردم استان بوشهر اظهار داشت: مردم ما مردمی مؤمن و انقلابی شهرستان گناوه در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش کم نظیری داشته‌اند و همواره در کنار انقلاب و رهبری هستند.

فرماندار گناوه گفت: شهرستان گناوه می‌تواند از چند جهت نمادی برای استان و کشور باشد به ویژه در حوزه‌های گردشگری، تجارت که دو موضوع مهم برای این شهرستان و استان است.

وی گفت: این شهرستان در تمام طول سال به ویژه در ایام تعطیلات نوروزی پذیرای میلیون‌ها هموطن از سراسر کشور است که خدمات دهی به آنها کاری بزرگ و تنها با همراهی و همدلی و همت و تلاش مردم و مسئولان میسر می‌شود.

پروژه‌های راکد شهرستان گناوه در دولت سیزدهم فعال شدند

وی بیان کرد: توجه به فرهنگ و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی در شهرستان گناوه مورد توجه قرار گرفته است و در این زمینه در کنار برنامه‌های عمرانی آنچه در توان داشته‌ایم به کار گرفته شد و امسال نیز در توزیع بودجه کمیته برنامه ریزی برای این بخش اعتبارات خوبی در نظر گرفته شد.

وی گفت: همچنین در توزیع بودجه کمیته برنامه ریزی امسال به حوزه‌های بهداشت و سلامت، آموزش و پرورش، اشتغال، گردشگری و راه‌های ارتباطی نگاه خاصی شده است و اعتبارات خوبی تعیین شد.

فرماندار گناوه بیان کرد: در دولت سیزدهم خدمات زیادی در همه حوزه‌ها مختلف برای مردم این شهرستان ارائه شده و چندین پروژه که سال‌ها راکد و غیر فعال شده بودند، دو باره فعال شدند.

وی اضافه کرد: فاضلاب گناوه، شهرک صنعتی بندر ریگ، جاده گناوه به گوره - گچساران، جاده کمربندی فرعی گناوه، طرح توسعه بندر گناوه و بندر ریگ، سالن ورزشی بانوان و جاده ساحلی متصل به روستاهای مال خلیفه، مال قاید و قلعه حیدر در حوزه گردشگری از جمله پروژه‌هایی که پس از چندین سال راکد بودن، فعال شده است.

فرماندار گناوه بیان کرد: آسفالت معابر روستایی، توسعه و اجرای پروژه‌های بهداشت و سلامت، آموزش، توسعه گازرسانی در سطح شهرستان، تشویق سرمایه گذران به حضور در بخش گردشگری نیز از جمله اقدامات دیگر در شهرستان بوده است.

وی گفت: دریا و تجارت برای شهرستان بحث بسیار مهمی است که با پیگیری‌های انجام شده طرح توسعه بندر گناوه و ریگ در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: از محل مسئولیت‌های اجتماعی نفت با پیگیری‌های انجام شده اعتباراتی برای چند پروژه از جمله احداث ۲ دستگاه پل در مسیر جاده ساحلی، سیستم کانال دفع آب‌های سطحی، احداث ایستگاه آتش نشانی، محصور کردن و زیباسازی حریم خط لوله از جمله این پروژه‌ها است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1338330

مهمترین اخبار ایران و جهان: