نیوز سیتی!
12 تیر 1402 - 14:07

ایت‌الله خاتمی: جمهوری اسلامی ایران، تنها حکومت علوی در سطح دنیا است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در دنیا فقط یک حکومت علوی وجود دارد و آن هم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله سید احمد خاتمی امروز در جمع کارکنان انتظامی استان فارس، ضمن تبریک هفته ولایت و امامت و اعیاد سعید قربان و غدیر، اظهار داشت: افتخار می کنیم که در این روزها ولایت مولای متقیان حضرت علی (ع) را جشن می گیریم.

وی با اشاره به خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد حضرت علی(ع)، گفت: در دنیا تنها یک حکومت علوی وجود دارد و آن هم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاریخ چندین ساله تشکیل نیروی انتظامی، اظهار داشت: هر روز خبر شهادت کارکنان انتظامی در مقابله با اشرار، قاچاقچیان و ... را می شنویم و این نشان دهنده ایثار و از خودگذشتگی و افتخاری برای مجموعه انتظامی کشور است.

وی با اشاره به رشادت ها و جانفشانی کارکنان مجموعه انتظامی در جامعه، گفت: کارکنان انتظامی خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند. 

آیت الله خاتمی با اشاره به حمایت های ویژه مردم از اقدامات پلیس در برخورد با اغتشاشگران در سال گذشته، افزود: این حمایت های مردمی در طول تاریخ تشکیل مجموعه انتظامی بی سابقه بوده است.

وی با اشاره به حضور به موقع مأموران انتظامی در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) و دستگیری عامل حمله به این حرم مطهر، گفت: مأموران انتظامی در آن حادثه تروریستی با عشق وارد حرم شدند و فرد تروریست را دستگیر کردند که این اجر فراوانی در نزد خداوند بزرگ دارد.

پایان پیام/ س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1328074

مهمترین اخبار ایران و جهان: