نیوز سیتی!
03 آبان 1402 - 12:59

استاندار سمنان: برنامه جامع نرم‌افزاری در حوزه پدافند غیرعامل تدوین شود

استاندار سمنان گفت: در راستای مقابله با تهدیدات دشمن، تدوین برنامه ویژه و جامع در بخش نرم‌افزاری حوزه پدافند غیرعامل امری ضروری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در آیین نواختن زنگ پدافند غیرعامل در دبیرستان پسرانه شاهد شهرستان سمنان اظهار کرد: ما هر روز باید آمادگی کامل برابر حوادث طبیعی و غیرطبیعی را در حوزه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری داشته باشیم.

وی افزود: این هفته فرصت ارزنده‌ای در راستای جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی و آموزش همگانی در حوزه پدافند غیرعامل در بخش‌های پزشکی، عمرانی و اقتصادی و سایر موارد است.

استاندار سمنان گفت: در راستای مقابله با تهدیدات دشمن و آمادگی کامل برابر این مهم، تدوین برنامه ویژه و جامع در بخش نرم‌افزاری حوزه پدافند غیرعامل امری ضروری و حائز اهمیت است.

هاشمی خاطرنشان کرد: مسائل زیست محیطی، امنیت غذایی، سلامت افراد، حفاظت از زیرساخت‌ها و سایر موارد از جمله بخش‌هایی است که در حوزه پدافند غیرعامل مدنظر قرار دارد.

وی بیان کرد: حضور میدانی بین مردم، تبیین و اطلاع‌رسانی اقدامات انجام‌گرفته در حوزه پدافند غیرعامل در راستای افزایش اعتماد و امیدآفرینی بسیار حائز اهمیت است که تاکنون روند این مهم توسط اداره کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان به‌خوبی انجام‌ گرفت.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1550030

مهمترین اخبار ایران و جهان: