نیوز سیتی!
20 مهر 1402 - 18:10

فیلم| التماس سرباز اسرائیلی به نیروهای مقاومت

نیروهای مقاومت فلسطین فایل ویدئویی منتشر کردند که یک سرباز اسرائیلی در حال گریه است و التماس می‌کند که او را آزاد کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نیروهای مقاومت فلسطین بعد از ظهر امروز پنجشنبه فیلمی از یکی از اسرای صهیونیستی در بند خود منتشر کردند که نشان می‌دهد این سرباز از شدت ترس به خود می‌لرزد.

وی در این فایل ویدئویی که در حال عذرخواهی از جنایات خود و رژیم متبعوش است، خطاب به نیروهای مقاومت می‌گوید: خواهش می‌کنم مرا نکشید. ما ملت جنایتکاری هستیم.

 

 

این سرباز صهیونیستی همچنین گفت: اگر مرا رها کنید، خواهم رفت و به شمال قول می‌دهم از کشور شما خارج شوم و به کشور دیگری بروم. قول می‌دهم که نه من و نه همه خانواده‌ام را [در فلسطین] ببینید. ما چنین ارتش جنایتکاری نمی‌خواهیم».

از زمان عملیات نیروهای مقاومت تحت  عنوان طوفان الاقصی علیه رژیم صهیونیستی که به هلاکت بیش از هزار صهیونیست منجر شده است، آمار دقیقی از تعداد اسرای صهیونیستی در بند مقاومت فلسطین وجود ندارد.

«گیلعاد اردان» سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل ادعا کرد که مقام‌های اسرائیلی باور دارند حدود 150 اسیر صهیونیست در نوار غزه نگهداری می‌شوند.

اردان اعلام کرد، مقام‌های رژیم صهیونیستی به بازگشت اسرای صهیونیست به فلسطین اشغالی امیدوار هستند اما وضعیت آنها «مانع ما برای انجام کاری که باید برای امن کردن آینده اسرائیل انجام بدهیم، نمی‌شود».

این مقام ارشد رژیم اشغالگر قدس با بیان اینکه بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ اسیر صهیونیست در غزه حضور دارند، افزود: «ما تعداد بی سابقه‌ای گروگان داریم».

وی در پایان ادعا کرد: «ما از صلیب سرخ، سازمان‌های بین‎‌المللی انتظار داریم که روی این گروگان‌ها و نحوه رفتار با آنها تمرکز کنند و اینکه آیا با آنها طبق قوانین بین‌المللی رفتار می‌شود».

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1536330

مهمترین اخبار ایران و جهان: