نیوز سیتی!
15 آبان 1402 - 13:20

ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به بیماران خاص و مددجویان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از ارایه خدمات دندانپزشکی رایگان به بیماران خاص و مددجویان تحت پوشش بهزیستی، در مرکز آموزشی درمانی سوانح سوختگی و ترمیمی حضرت امیرالمومنین(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، «مهرداد شریفی» گفت: خدمات دندانپزشکی یکی از چالش ‌های سلامت برای بیماران خاص و مددجویان تحت پوشش بهزیستی بوده و بسیاری از این افراد به دلیل نبود تمکن مالی، برای دریافت این خدمات با چالش رو به رو هستند.

او افزود: با توسعه و تجهیز واحد دندانپزشکی مرکز آموزشی درمانی سوانح سوختگی و ترمیمی حضرت امیرالمومنین(ع)، به زودی به افرادی که تحت حمایت سازمان‌ بهزیستی و یا دارای بیماری خاص هستند، خدمات دندانپزشکی و دندانپزشکی تحت بیهوشی به صورت رایگان ارایه می شود.

شریفی با تاکید بر تلاش دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مجموعه معاونت درمان برای کمک به نیازمندان و افراد کم برخوردار استان با تمام توان عنوان کرد: در این راستا از تمام ظرفیت های موجود در دانشگاه علوم پزشکی شیراز استفاده می شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز حمایت از بیماران را به عنوان یکی از فعالیت های دانشگاه و مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس برشمرد و از خیرین در راستای ارایه خدمات دندانپزشکی رایگان به بیماران خاص و مددجویان تحت پوشش بهزیستی نیز دعوت به همکاری کرد.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1563130

مهمترین اخبار ایران و جهان: