نیوز سیتی!
20 دی 1402 - 12:31

فعالان حوزه بانوان، محور حل مشکلات خراسان رضوی خواهند شد

استاندار خراسان رضوی گفت: به‌دلیل اهمیت موضوع و تأثیرگذاری بانوان استان جلسات هفتگی برای بررسی، رسیدگی و پیگیری دغدغه‌های بانوان برگزار خواهیم کرد تا برای حل موضوعات گام برداریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، یعقوبعلی نظری در دیدار با فعالان حوزه بانوان استان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از زائران سردار دلها در حادثه تروریستی کرمان بر پرداختن دقیق تر به مسائل و مشکلات و پیگیری موثر تاکید کرد.

استاندار خراسان رضوی در ادامه افزود: به لحاظ اهمیت موضوع و تأثیرگذاری بانوان در عرصه‌های مختلف، بعد از این هر هفته جلسات اختصاصی برگزار خواهیم کرد تا مسائل استان را مورد بررسی قرار داده و برای حل موضوعات گام برداریم.

وی با اشاره به بانوان سرپرست خانوار استان تاکید کرد: آمادگی داریم بانوان سرپرست خانواده را توانمند کنیم و تسهیلاتی را در قالب‌های مختلف برای آنها اختصاص دهیم.

نظری با بیان اینکه مباحث استان را به شکل قرارگاهی تا حل مسئله دنبال می‌کنیم، خاطرنشان کرد: ما در استان به شکل مسئله محور حرکت می‌کنیم و هیچگاه منابع محور پیش نمی‌رویم.

استاندار خراسان رضوی در ادامه به مدیریت منابع مالی استان اشاره کرد و گفت: بانک‌ها باید رشد تولید را با نگاهی به مدیریت تورم، حمایت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: به دلیل محدودیت منابع مالی از محل مولدسازی دارایی‌ها و املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی برای تکمیل پروژه‌های استان اقدامات خوبی در دست اجرا داریم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1633035

مهمترین اخبار ایران و جهان: