نیوز سیتی!
22 دی 1402 - 16:37

وظیفه همه گرم کردن تنور انتخابات است

امام‌جمعه بادرود گفت: امروز دشمن توپخانه خود را برای مقابله با انتخابات فعال کرده و می‌خواهد انتخابات اسفند را کم‌فروغ کند، وظیفه همه گرم کردن تنور انتخابات است و همه باید تلاش کنیم مردم پای صندوق‌های رأی آمده تا انتخابات پرشوری داشته باشیم و دشمن را بار دیگر نسبت به طمع به کشور ناامید کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام علی‌اصغر عقیلی امام‌جمعه بادرود در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بادرود با گرامیداشت فرارسیدن ماه رجب و ایام اعتکاف گفت: اعتکاف فرصت مناسب برای انسان است که در پیچ‌وخم دنیا غرق‌شده است و می‌خواهد خودش را در زمان اعتکاف پیدا و بازیابی کند، هدف اصلی اعتکاف کسب ارزش‌های معنوی است که با دوری از دنیاپرستی و دنیاگرایی به دست می‌آید.

وی با اشاره به ۲۶ دی‌ماه سالروز فرار شاه ملعون از ایران گفت: محمدرضا پهلوی بعد از عمری خیانت به ملت و نوکری آمریکا از ایران فرار کرد و از ترس ترور و دستگیری در کشورهای مختلف، پناهنده شد، بدون شک سرنوشت نوکری استکبار چیزی جز ذلت نخواهد بود و تاریخ نشان داد، هر وقت استکبار متوجه شود که تاریخ‌مصرف مهره‌هایش تمام شد، دست از حمایت او برمی‌دارد.

عقیلی با محکوم کردن حمله آمریکا و انگلیس به یمن، تصریح کرد: آمریکای جنایتکار سال‌های سال است که در منطقه به رژیم صهیونیستی کمک می‌کند تا علیه مردم مظلوم فلسطین جنایت کنند، آمریکا به کشورهایی که با یمن در حال جنگ بودند کمک‌های زیادی فرستاد.

خطیب جمعه بادرود ادامه داد: امروز یمن فقط برای کمک به مردم مظلوم فلسطین و غزه به کشتی‌هایی که قصد رساندن سلاح و مهمات به رژیم صهیونیستی دارند حمله می‌کند و هدفش دفاع از مردم مظلوم غزه است، یمن به بقیه کشتی‌های عبوری کاری ندارد ولی آمریکا و انگلیس بدون اجازه کنگره شب گذشته به یمن حمله کردند، یمنی‌ها هم امروز بعد از حمله آمریکا، کشتی غول‌پیکر آمریکا را در دریای سرخ هدف قراردادند.

وی با محکوم کردن حمله آمریکا و انگلیس به یمن، خاطرنشان کرد: این حملات خودسرانه نتیجه‌ای جز دامن زدن به ناامنی و بی‌ثباتی در منطقه نخواهد داشت، درحالی‌که رژیم صهیونیستی همچنان به حملات و جنایات جنگی خود در نوار غزه و کرانه باختری ادامه می‌دهد، آمریکا و انگلیس درصدد هستند با گسترش چتر حمایتی خود از رژیم صهیونیستی، توجه مردم جهان را از جنایات این رژیم جعلی، جنایتکار و متجاوز علیه مردم فلسطین منحرف سازند.

عقیلی با اشاره به انتخابات اسفندماه و ضرورت مشارکت همگانی در این انتخابات، گفت: امروز دشمن توپخانه خود را برای مقابله با انتخابات فعال کرده و می‌خواهد انتخابات اسفند را کم‌فروغ کند، وظیفه همه گرم کردن تنور انتخابات است، همه باید تلاش کنیم مردم پای صندوق‌های رأی آمده تا انتخابات پرشوری داشته باشیم و دشمن را بار دیگر نسبت به طمع به کشور ناامید کنیم.

پایان پیام/۶۳۰۲۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1635235

مهمترین اخبار ایران و جهان: