نیوز سیتی!
13 فروردین 1403 - 11:36

کشف ۵ تن انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام دو باند سازمان یافته قاچاق مواد افیونی و کشف بیش از پنج تن انواع مواد مخدر از ابتدای اجرای طرح‌های قرارگاه نوروزی در دو هفته گذشته در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: مبارزه با قاچاق مواد مخدر و شناسایی باندها و سرشبکه های اصلی مواد مخدر یکی از اولویت‌های مهم و اساسی پلیس سیستان و بلوچستان در سال جدید است.

وی افزود: در این رابطه در دو هفته گذشته با اشراف و رصد اطلاعاتی پلیس بر فعالیت و تحرکات قاچاقچیان عمده مواد مخدر، 2 باند سازمان یافته قاچاق مواد افیونی شناسایی و منهدم شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اجرای 782 فقره عملیات پلیسی علیه قاچاقچیان مواد مخدر در استان، عنوان داشت: در این مدت پنج تن و 124 کیلو گرم انواع مواد مخدر شامل چهار تن و 568 کیلوگرم تریاک، 480 کیلوگرم حشیش، 60 کیلوگرم شیشه و 16 کیلوگرم هروئین از قاچاقچیان مواد افیونی در سطح استان کشف شد.

سردار جلیلیان تصریح کرد: در این عملیات ها 25 نفر قاچاقچی عمده مواد مخدر و چهار قبضه سلاح جنگی کشف و 16 دستگاه خودرو و موتورسیکلت از سوداگران مرگ توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اقدامات خوب پلیس استان در مقابله با خرده فروشان مواد مخدر در سطح گفت: از ابتدا اجرای این طرح 108 نفر خرده فروش در محلات و نقاط آلوده استان دستگیر و به دستگاه قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

 
 

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1693435

مهمترین اخبار ایران و جهان: