نیوز سیتی!
23 آذر 1401 - 15:54

برگزاری میز خدمت باحضور نماینده وزیر میراث‌فرهنگی در خراسان جنوبی

بیرجند- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی از راه‌اندازی میز خدمت با حضور نماینده وزیر میراث‌فرهنگی در خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی شاه وردی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان به سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی «میز خدمت دریافت و رسیدگی به درخواست‌های مردمی با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در راستای اجرای اهداف و برنامه‌های دولت مردمی، ۲۳ و ۲۴ آذرماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی افزود: تمامی هم‌استانی‌ها می‌توانند با مراجعه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، درخواست‌های خود را در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مطرح کنند.

شاه‌وردی اظهار کرد: «در این ارتباط مردمی، میثم آسوپا مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر از ساعت ۸ تا ۱۸ روز چهارشنبه و پنجشنبه ۲۳ و ۲۴ آذرماه ۱۴۰۱ پاسخ‌گوی مردم است.

وی ادامه داد: این برنامه از صبح امروز ۲۳ آذرماه آغاز شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار کرد: امیدواریم با برپایی این میز خدمت پلی میان مردم و مسئولان در راستای رفع مشکلات برداشته باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 910679

مهمترین اخبار ایران و جهان: