نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 14:52

لزوم استفاده از تجربیات پل سیدالهشدا در ساخت پروژه شهیدان کریمی

عضو شورای شهر زنجان به تجربه موجود در مشکلات احداث پل سیدالشهدا اشاره کرد و گفت: برای اجرای پروژه شهیدان کریمی باید از تجربه این پروژه به لحاظ فنی و تخصصی برای پیشگیری از وقوع مشکلات استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام کاظم مجتهدی در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر زنجان به تجربه احداث پل سیدالشهدا و مشکلات آن حین و بعد از اجرای آن در زنجان اشاره و اظهار کرد: این پروژه با وجود اینکه با برآورد فنی و تخصصی انجام شد مشکلاتی دارد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان به وجود قنات و آب‌های سطحی در منطقه انتخاب شده برای احداث پل سیدالشهدا اشاره و تصریح کرد: این پروژه بعد از احداث با آسیب‌هایی مواجه شد. 

وی با تاکید بر لزوم استفاده از تجربیات موجود در احداث پل سیدالشهدا گفت: باید از این تجربیات در احداث پروژه شهیدان کریمی استفاده و در مورد ابعاد فنی و تخصصی آن با دقت عمل شود تا از بروز مشکلات بعدی پیشگیری شود.

منصور مرادلو دیگر عضو شورای اسلامی شهر زنجان با ابراز خرسندی از انعقاد قرارداد با قرارگاه خاتم برای اجرای پروژه شهیدان کریمی افزود: استقرار قرارگاه خاتم موجبات انتفاع شهر را از اقدامات آن فراهم خواهد کرد.

عضو شورای شهر زنجان به احداث تعداد قابل توجهی مسکن ملی در غرب زنجان و مسیر اجرای پروژه شهیدان کریمی اشاره و تصریح کرد: اجرای این پروژه مشکل دسترسی این واحدها را به بافت شهری تسهیل می‌کند.

وی تاکید کرد: با اجرای پروژه‌هایی مانند شهیدان کریمی زنجان نیز به مانند دیگر شهرها، تغییراتی را خواهد داشت که به نفع رفاه مردم است.

مرادلو به گنجانده شدن ساماندهی زنجانرود در قلب قرارداد پروژه شهیدان کریمی اشاره و تاکید کرد: با ساماندهی زنجانرود، آرزوی دیرینه مردم زنجان برآورده خواهد شد.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1200279

مهمترین اخبار ایران و جهان: