نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 09:00

مدیرکل امور اتباع استانداری قم: بهره‌گیری از ظرفیت‌های اتباع به منظور رفع مشکلات آن‌ها در دستور کار است

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم گفت: بهره گیری از ظرفیت های خود اتباع به منظور رفع مشکلات مهاجرین در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی اکبر زارعی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم در آیین جشن و سرور به مناسبت دهه فرخنده کرامت و آغاز نخستین جشنواره هنرهای نمایشی کرامت مهاجرین که در خانه فرهنگ و هنر ملل برگزار شد، با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر و حماسه آفرینی بزرگمردان خاطر نشان کرد باید حماسه و تلاش های ایثارگران که با جانفشانی و از خودگذشتگی ارامش و امنیت امروز ما را ضمانت کردند پاس داشته باشیم.

وی با اشاره به حمایت دولت سیزدهم از مهاجرین و اصلاح ساختارهای مرتبط با اتباع ابراز امیدواری کرد ما به عنوان میزبان شما تمام تلاش خود برای رفع مشکلات و موانع مرتبط با مهاجرین کرده و خواهیم کرد

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری با اشاره به جایگاه قم به عنوان ام القرای جهان اسلام که زیبنده به حرم مطهر کریمه اهل بیت (ع) است تاکید کرد :  باید رعایت عفاف و حجاب در تمامی برنامه های مرتبط با مهاجرین سرلوحه قرار گیرد.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص پرورش اسلامی  فرزندان و خانواده  خاطر نشان کرد : بزرگان مهاجرین  با حضور در برنامه های مرتبط با جوانان نسبت به تببین و فرهنگ سازی اسلامی بین فرزندانمان اقدام کنند .

زارعی  با اشاره به حمایت های اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی از برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی اتباع خاطر نشان کرد : بهره گیری از ظرفیت های خود اتباع به منظور رفع مشکلات مهاجرین در دستور کار است.

پایان پیام/78032
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1234735

مهمترین اخبار ایران و جهان: