نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 08:15

ملاقات برادران آبی پس از سالها دوری/تراکتور می تواند مس را آب کند

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال با برگزاری بازی دو تیم همنام در تهران و دو تیم با شرایط مشابه در تبریز آغاز می‌شود. تراکتور به دنبال فرار از وضعیت قرمز است و استقلال دنبال جبران یک شکست.

به گزارش خبرنگار مهر، مصاف استقلال تهران با استقلال خوزستان اولین دیدار هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران خواهد بود. دو تیم همنام در حالی به مصاف همدیگر می‌روند که سال‌ها از آخرین بازی آنها می‌گذرد. سقوط استقلال خوزستان به لیگ یک باعث غیبت آنها در این رقابت‌ها شد تا اینکه آنها توانستند با سیروس پور موسوی در فصل گذشته مجوز حضور در لیگ برتر را پیدا کنند.

آبی‌پوشان پایتخت پس از باخت پر حرف و حدیث مقابل سپاهان اصفهان برای دیدار مقابل استقلال خوزستان چیزی جز پیروزی نمی‌خواهند تا بتوانند همچنان در کورس بالای جدول باشند.

جواد نکونام سرمربی استقلال که در نشست خبری قبل از بازی این تیم به صراحت اعلام کرد هدف مدیران باشگاه جدایی اوست ولی تا زمانی که حمایت هواداران را دارد جایی نخواهد رفت چیزی جز سه امتیاز بازی با استقلال خوزستان نمی‌تواند برایش خوشحال کننده باشد.

استقلال خوزستان نیز که هفته گذشته به دلیل حضور تراکتور در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا استراحت کرد حالا با شناختی کامل‌تر سراغ استقلال می‌آید تا پس از یک تساوی و یک باخت دنبال خودنمایی مقابل شاگردان جواد نکونام باشد.

ملاقات برادران آبی پس از سالها دوری/تراکتور می تواند مس را آب کند

دومین بازی هفته چهارم نیز در تبریز بین دو تیم که شرایط خوبی در جدول ندارند برگزار می‌شود. تراکتور تبریز با وجود جذب مطرح‌ترین بازیکنان در تابستان دو شکست در لیگ برتر و حذف از لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرده است تا در بدترین شرایط مقابل مس رفسنجان قرار بگیرد. مسی‌ها در حالی برای این دیدار راهی تبریز شده‌اند که همچنان با ساکت الهامی حسرت پیروزی دارند.

الهامی که سابقه حضور روی نیمکت تراکتور را دارد بهتر از هر مربی دیگری می‌داند موقعیت متزلزل خود را با پیروزی در تبریز می‌تواند از بین ببرد در غیر این صورت شاید خمز از گرداب نتیجه نگرفتن با اسم و رسم دارها خارج شده و اعتماد به نفس لازم برای ادامه بازی‌ها را کسب کند.

برنامه بازی‌های امروز دوشنبه ششم شهریورماه به شرح زیر است:
* استقلال - استقلال خوزستان؛ ساعت ۱۹:۳۰
* تراکتور - مس رفسنجان؛ ساعت ۲۰

منبع: مهر
شناسه خبر: 1472379

مهمترین اخبار ایران و جهان: