نیوز سیتی!
20 فروردین 1402 - 10:47

زیرساخت‌های گردشگری و خدماتی مازندران تقویت شود

ساری- معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با اشاره به ورود بیش از ۲۰ میلیون مسافر به استان در تعطیلات نوروزی امسال خواستار تقویت زیرساختهای گردشگری و خدماتی این استان شد. ‏

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی صبح یکشنبه در جمع رؤسای کمیته‌های ستاد تسهیلات سفر مازندران گفت: میزبانی از جمعیت شناور ۲۰ میلیونی مازندران در ایام نوروز در حالی صورت گرفت که زیر ساخت‌های استان پاسخگوی نیازهای ۳.۵ میلیون جمعیت بومی استان است.

‏جانشین استاندار مازندران در ستاد تسهیلات سفر افزود: امسال با دستور ویژه استاندار و تدارک گسترده امکانات خدمات مطلوبی به مسافران نوروزی مازندران ارائه شد.

‏ وی با اشاره به کمبود امکانات برای میزبانی از مسافران و گردشگران در مازندران خواستار تقویت خدمات و زیرساخت‌های گردشگری این استان از سوی دولت شد.

سلگی مازندران را قطب گردشگری کشور دانست وافزود: با توجه به رکورد ۹۵ میلیون نفر شب اقامت مسافران در طی سال گذشته در مازندران باید تمهیدات ویژه ای برای خدمات دهی ملی به این استان اندیشیده شود.

‏معاون استاندار مازندران اظهار کرد: وزارت میراث فرهنگی و گردشگری به عنوان متولی امور گردشگران در کشور باید در خصوص ارتقای سطح خدمات گردشگری نگاه ویژه ای به مازندران داشته باشد.

‏این مسئول سیاسی و امنیتی تلاش‌های انجام شده دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی مازندران در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی امسال را موفق ارزیابی کرد وافزود: خوشبختانه با تدابیر و هماهنگی‌های صورت گرفته نوروز امسال هیچ گونه حادثه امنیتی در سطح مازندران رخ نداده است.

سلگی خاطر نشان کرد: با هدف افزایش خدمات رسانی به مسافران مازندران، ستاد دائمی تسهیلات سفر در این استان راه اندازی خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1137035

مهمترین اخبار ایران و جهان: