نیوز سیتی!
28 آبان 1402 - 22:16

واکنش استاندار به غیبت برخی مدیران در آبگرفتگی‌های اخیر اهواز

استاندار خوزستان تاکید کرد به هنگام بارندگی حضور تمامی مدیران در استان خوزستان الزامی است و تمام دستگاه ها باید در حالت آماده باشد قرار بگیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، استاندار خوزستان صبح امروز در جلسه ستاد مدیریت خوزستان تاکید کرد به هنگام بارندگی حضور تمامی مدیران در استان خوزستان الزامی است و  تمام دستگاه ها باید در حالت آماده باشد قرار بگیرند.

این اظهارات استاندار خوزستان تلویحا به غیبت شهردار اهواز در بارندگی‌های اخیر و آبگرفتگی گسترده اهواز در روزهای گذشته اشاره دارد دیروز هم رئیس شورای شهر اهواز با اشاره به نبود شهردار در اهواز تاکید کرد:  به صورت کتبی و رسمی به شهردار اهواز درباره این موضوع تذکر داده‌ام و به او گفته‌ام که باید در آینده تکرار نشود.

به گفته استاندار خوزستان در بارندگی اخیر 61 نقطه در اهواز  دچار آبگرفتگی شد و علت بسیاری از آبگرفتگی ها "غفلت" و " نقص انسانی" بوده است وی تصریح کرد با مقصرین آبگرفتگی باید برخورد شود.

سید محمد جواد رضوی عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز به خبرنگار فارس گفته بود  با 23 میلیمتر بارندگی نقاط متعددی از شهر اهواز به زیر آب فرو رفت و در زندگی مردم اختلال ایجاد شد.

وی افزود: آبگرفتگی نه فقط مناطق کم‌برخوردار، بلکه مناطق برخوردار را نیز درگیر کرد و این وضعیت نشان داد که مدیریت شهری تا چه حد ضعیف و ناکارآمد است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1578079

مهمترین اخبار ایران و جهان: