نیوز سیتی!
07 آبان 1402 - 08:33

برق این مناطق کرمانشاه امروز قطع می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: به‌علت اصلاح و بهینه‌سازی شبکه و شاخه‌زنی درختان، طی اطلاعیه‌هایی از قبل قطعی برق اطلاع‌رسانی می‌شود.

 محمد مرادی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو  با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: در تأمین برق مشکلی نداریم و تمامی مشترکان برخوردار هستند.

وی برقی را به عنوان یکی از زیرساخت‌های اصلی عنوان کرد و ادامه داد: استمرار تولید برق پیوسته و بایسته است و باید بتوانیم در زمستان و تمام فصول این خدمات را ارائه دهیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در خصوص چرایی قطع برق در برخی از مناطق، گفت: به‌علت اصلاح و بهینه‌سازی شبکه و شاخه‌زنی درختان، طی اطلاعیه‌هایی از قبل قطعی برق دربخش‌هایی از شهر کرمانشاه  اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی ادامه داد: امروز برق شهرک الهیه خیابان کاشانی تا میدان شاهد از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح، از میدان شاهد تا میدان رسالت قسمت شرقی از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه و  شهرک دولت‌آباد خیابان چهل متری تا میدان شرکت از ساعت ۱۴  تا ۱۶ قطع می‌شود.

مرادی از برنامه شرکت توزیع برق در راستای تبدیل کل شبکه به کابل خودنگهدار سخن گفت و افزود: یکی از چالش‌ها و مشکلات شرکت توزیع برق، بحث سرقت‌ها است که آسیب آن دامن مشترکان و شرکت را می‌گیرد که طی ۱۸ ماهه گذشته، یک‌هزار و ۲۰۰ کیلومتر از سیم‌های شبکه به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: برنامه داریم کل شبکه سیمی استان طی امسال و سال آینده به کابل خودنگهدار تبدیل شود، البته در برخی از شهرها همچون هرسین و جوانرود ۱۰۰درصد تبدیل شده است.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1553735

مهمترین اخبار ایران و جهان: