نیوز سیتی!
22 آبان 1402 - 06:05

ابراهیمی: اعتراض مورایس به مربیان تیم ملی وارد نیست

مربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: اعتراض مورایس به دعوت 7 بازیکن سپاهان به تیم ملی وارد نیست.

ناصر ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد پیروزی سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ابتدا باید به حضور مربی تیم ملی در تلویزیون به عنوان مربی اشاره کنم. مطهری از مربیان کاربلد، بادانش وخوب فوتبال کشورمان است ولی در برنامه تلویزیونی نباید او به صورت تخصصی در مورد فوتبال حرف بزند. او مسایلی را قبل از مسابقه مطرح کرد که بیشتر به درد فوتبالیست های تیم ملی می خورد نه بینندگان تلویزیونی که ممکن است از خانم خانه دار تا دانش آموزان پای تلویزیون نشسته باشند.

وی افزود: مطالبی که مطهری گفت برای من که سالهاست مربی است هم سنگین بود. مدام از سیستم های فوتبالی و با لغات انگلیسی و خارجی استفاده می کرد!

ابراهیمی در مورد مسابقه گفت: بازی پرسپولیس و سپاهان یک بازی احساسی و درگیرانه بود. نمی توان خیلی در جریان مسابقه تشخیص داد که کدام تیم با چه سیستمی بازی می کند. دو تیم حملاتی داشتند ولی در نهایت یک ضربه استثنایی برنده مسابقه را مشخص کرد.

مربی اسبق پرسپولیس گفت: ضربه کاشته ای که از فاصله 20 یا 25 متری زده شد تکلیف سه امتیاز مسابقه را مشخص کرد و دو نفر در این گل نقش داشتند زننده گل که رضا اسدی بود و دروازه بان پرسپولیس شوتی که برخی فکر می کردند از بالای دروازه به بیرون برود اما توپ درون دروازه رفت.

مربی اسبق تیم ملی در مورد اعتراض مورایس به دعوت 7 ملی پوش از سپاهان گفت: مربی تیم ملی براساس نظر و سلیقه خود بازیکنان را دعوت می کند و اعتراض مورایس وارد نیست چون مربی تیم ملی می تواند از هر تیمی که می خواهد بازیکن دعوت کند. زمانی که علی پروین سرمربی و من مربی تیم ملی بودیم 7 بازیکن از استقلال دعوت می کردیم و 5 بازیکن از پرسپولیس این از اختیارات سرمربی تیم ملی است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1569935

مهمترین اخبار ایران و جهان: