نیوز سیتی!
10 آذر 1402 - 17:38

جنایت رژیم کودک کش حتی باعث بیداری برخی دولت‌های ناتو شد

امام‌جمعه بادرود گفت: قساوت و جنایت رژیم کودک کش حتی باعث بیداری برخی دولت‌های ناتو هم شد و در اقدامی بی‌سابقه دو دولت عضو ناتو یعنی اسپانیا و نروژ، فلسطین را به رسمیت شناختند که در طول تاریخ این اقدام سابقه نداشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام علی‌اصغر عقیلی، امام‌جمعه بادرود در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: بعد از چند روز آتش‌بس، متأسفانه رژیم کودک کش صهیونیستی حملات خود را علیه مظلوم و بی‌دفاع غزه آغاز کرد و متأسفانه جهان هم در برابر این جنایات سکوت کرده است.

 

وی افزود: در جریان بیمارستان شفا صلیب سرخ جهانی به‌زور کادر بیمارستان کودکان را ازآنجا اخراج وعده انتقال کودکان بیمار را داد، اما متأسفانه با کوتاهی صلیب سرخ یا عدم اجازه رژیم کودک کش صهیونیستی کودکان منتقل نشدند و متأسفانه این کودکان بیمار براثر عدم رسیدگی به‌صورت مظلومانه به شهادت رسیدند.

 

عقیلی ادامه داد: اگرچه امپراتور خبری استکبار اجازه انتشار اخبار جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را به دنیا نمی‌داد، ولی جنایات این رژیم این‌قدر جان‌سوز است که صدای همه ملت‌های دنیا ازجمله ملت‌هایی که دولتشان عضو ناتو بوده را درآورده و ملت‌ها با تظاهرات اعتراضی به عملکرد دولتشان اعتراض کردند و جنایات رژیم کودک کش باعث شکاف بین دولت‌ها و ملت‌ها شد.

امام‌جمعه بادرود ادامه داد: قساوت و جنایت رژیم کودک کش حتی باعث بیداری برخی دولت‌های ناتو هم شد و در اقدامی بی‌سابقه دو دولت عضو ناتو یعنی اسپانیا و نروژ، فلسطین را به رسمیت شناختند که در طول تاریخ این اقدام سابقه نداشته است.

 

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس گفت: مقام و منزلت شهید مدرس به مجلس آبرو داد و امروز مدرس‌ها در مجلس باید باشند تا از انقلاب، اسلام و قرآن صیانت کنند.

عقیلی با اشاره به سالروز شهادت میرزا کوچک خان جنگلی، گفت: شخصیت روحانی و مذهبی میرزا کوچک به‌عنوان رهبر، نهضتی اسلامی، باید به خوبی بازشناسی و جایگاه مذهب در این نهضت تبیین شود.

امام‌جمعه بادرود گفت: میرزا کوچک خان جنگلی با قیام خود در مقابل دولت مرکزی و عمال و دست‌نشانده‌های استعمارگران بارها در جنگ‌های متعدد تا جایی که توانست مقاومت کرد و در آن شرایط میرزا با ۱۴ اسلحه در برابر روس و انگلیس و خائنین و عمال سرسپرده رضاخانی ایستادگی کرد.

پایان پیام/۶۳۰۲۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1590435

مهمترین اخبار ایران و جهان: