نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 11:29

این شهادت‌ها ملت ایران را بیدارتر می‌کند

نماینده مردم اراک در مجلس با محکوم کردن حمله تروریستی در حرم شاهچراغ، گفت: این شهادت‌ها ملت ایران را بیدارتر کرده و ماهیت جریان تروریستی و تکفیری را روشن‌تر می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن آصفری در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲۳ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی، اظهار داشت: جنایت تکفیری‌ها و صهیونیست‌ها را که از طریق داعش دست به حملات تروریستی به حرم شاهچراغ زدند را محکوم می‌کنیم و ان‌شاءالله پاسخ این عناصر تروریستی هر چه سریع‌تر از سوی جبهه مقاومت داده خواهد شد.

وی بیان کرد: این شهادت‌ها ملت ایران را بیدارتر کرده و ماهیت جریان تروریستی تکفیری را برای مردم جهان و ملت‌های آزادیخواه دنیا روشن‌تر می‌کند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی چندین ماه است که در مجلس شورای اسلامی باقی مانده و انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر این طرح در دستور کار مجلس قرار گیرد. کمیسیون اجتماعی نیز اصلاحاتی روی این طرح اعمال کرده و این طرح بار مالی برای دولت ندارد. انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر این طرح در دستورکار مجلس قرار گیرد و نیروهای شرکتی ساماندهی شوند.

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری که ریاست جلسه علنی مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشت در پاسخ به این تذکر، گفت: موضوع تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی از مسائل مهم کشور است و انتظار می‌رود با هماهنگی معاونت قوانین و هیأت رئیسه هرچه زودتر طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در دستور کار صحن قرار گیرد تا دغدغه این عزیزان هرچه سریع‌تر مرتفع گردد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1441335

مهمترین اخبار ایران و جهان: