نیوز سیتی!
15 تیر 1402 - 16:24

مرحله دوم تحویل زمین به خانواده‌های پرجمعیت سمنان اجرا شد

سمنان- دومین گروه از خانواده‌های پرجمعیت (دارای سه فرزند و بیشتر) با حضور در استانداری سمنان به صورت نمادین، زمین خود را دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تحویل ۲۰۰ متر مربع زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن، ظهر پنجشنبه به صورت نمادین با حضور چند نفر از متقاضیان به میزبانی استانداری سمنان برگزار و جمعی از داوطلبان، پروانه زمین خود را دریافت کردند.

استاندار سمنان با بیان اینکه ۲۰۰ متر مربع زمین، به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر اعطا می‌شود، گفت: این افراد در قالب نهضت ملی مسکن می‌توانند خانه‌های ویلایی خود را بسازند.

سید محمدرضا هاشمی با بیان اینکه این طرح در قالب طرح‌های مشوق فرزندآوری در استان سمنان اجرایی می‌شود، بیان کرد: برای حمایت از جوانی جمعیت واگذاری زمین به صورت رایگان در استان پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز ۱۱۴ تفاهم نامه واگذاری زمین به ۱۱۴ خانواده در استان سمنان به مناسبت عید غدیر تقدیم کردیم، بیان کرد: در گذشته نیز ۲۸ فقره زمین تحویل داوطلبان شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه ۱۱۴ فقره زمین در مجموع به خانواده‌های دارای فرزند سوم و بیشتر که یکی از فرزندان آنها در دو سال اخیر به دنیا آمده باشد، اهدا شده است، گفت: این افراد از وام ساخت هم بهره مند می‌شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1338279

مهمترین اخبار ایران و جهان: