نیوز سیتی!
13 تیر 1402 - 00:10

تلاش دشمنان برای تضعیف ایران اسلامی همیشه شکست خورده است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه دشمن همواره می‌خواست ایران اسلامی شکست خورده و در شرایط ضعف قرار گیرد، گفت: این آرزو برای دشمنان ناکام ماند، چرا که ایران اسلامی چه در ۸ سال دفاع مقدس و چه پس از آن به همت جوانان و هدایت‌های داهیانه رهبران خود توانست پیروز شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در مراسم رونمایی از فیلم «کمپ شماره ۱۰» و همچنین مراسم یادواره شهدای روحانی استان زنجان اظهار داشت: روحانیون همچون سایر اقشار جامعه در هشت سال دفاع مقدس حضور پرشوری در جبهه‌های جنگ و همچنین در پشت جبهه‌ها و در میدان تبلیغی و ترویجی پر رنگ داشتند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان ۴۰ شهید روحانی را تقدیم انقلاب و نظام کرده است، گفت: شهید «محمد باقر ناسوتی» یکی از این شهدای گرانقدر بوده که اقدامات انجام شده توسط وی علاوه بر اینکه در بین شهدای استان زنجان نمونه بوده در سطح کشور نیز مثال زدنی است.

وی با اشاره به اینکه دشمن همواره می‌خواست ایران اسلامی شکست خورده و در شرایط ضعف قرار گیرد، عنوان کرد: این آرزو برای دشمنان ناکام ماند، چرا که ایران اسلامی چه در ۸ سال دفاع مقدس و چه پس از آن به همت جوانان و هدایت‌های داهیانه رهبران خود توانست پیروز شود.

بیگدلی با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس برای از بین بردن استقلال و آزادی حاصل از انقلاب اسلامی به راه افتاد، گفت: دشمن تصور می‌کرد با توجه به شرایط ایران اسلامی می‌تواند خود را مالک و صاحب ایران کند، اما با دلاورمردی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس این آرزو برای آنها محقق نشد. 

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه در ادامه دشمن جنگ را به جبهه‌های فرهنگی و اعتقادی کشانده است، عنوان کرد: باید در این جبهه با درایت ورود کرد، چرا که دشمن و فعالیت‌های او قابل حدس و مقابله مستقیم نیست.

وی با اشاره به اغتشاشات سال گذشته و ایجاد تفرقه توسط دشمنان در ایران اسلامی عنوان کرد: یکی از این فتنه‌ها همین حادثه بود که دشمنان سعی کردند از حوادث و امنیت ایران اسلامی سوء استفاده کنند. 

وی با اشاره به اینکه جوانان امروز باید آگاهانه تصمیم‌گیری کنند، گفت: نباید فریب دشمن را خود چرا که دشمن سعی در برهم زدن نظم ایران اسلامی داشته تا امنیت را در این کشور مختل کند.

بیگدلی جوانان را توصیه به مطالعه تاریخ کرد و گفت: تاریخ نشان‌دهنده میزان دشمنی با ایران اسلامی است. 

پایان پیام/73002

منبع: فارس
شناسه خبر: 1328279

مهمترین اخبار ایران و جهان: