نیوز سیتی!
06 اسفند 1401 - 20:17

اجرای طرح علمداران در بهمئی/حضور امام جمعه و مسئولان در منزل جانبازان

طرح علمداران در بهمئی با حضور امام جمعه و سایر مسئولان در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی امام جمعه، فرماندار، بنیاد شهید، سپاه به مناسبت روز جانباز و پاسدار با جانباز پاسدار محمد علی باقری در بهمئی دیدار و گفت‌وگو کردند.

امام جمعه شهرستان بهمئی در این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و  روز جانباز و پاسدار گفت: به همراه جمعی از مسئولان در طرحی به نام علمداران در سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) به نیابت از رهبر حکیم و عالیقدر انقلاب خدمت جانبازان عزیز حضور خواهیم یافت.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی افزود: سلام رهبر معظم را خدمتتان عرض می‌کنیم و امروز به همین مناسبت خدمت خانواده جانباز باقری رسیدیم.

وی خاطرنشان کرد: روزگاری برا دفاع از انقلاب و ارزش های انقلاب اسلامی و اینکه دین خدا را احیا کنند در یک مسیر مقدس به فرمان ولی فقیه زمان برای دفاع از اسلام و قرآن وارد میدان شدند و امروز از باب تکریم و احترام جانبازان این کار انجام شد.

وی بیان کرد: وظیفه ما این است که راه و اهدافی که شما برای ما ترسیم کردید را ادامه دهیم.

امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: مردم و مسئولان در ۲۲ بهمن نشان دادند که پای انقلاب و آرمان های انقلاب هستند و این پرچم نهایتا به دست امام زمان(عج) می‌رسد.

حجت الاسلام صلواتی خطاب به این خانواده گفت:  شما برای ما الگو هستید و باید بتوانیم فرهنگی که شما برای ما ترسیم کردید روز به روز تقویت کنیم.

پایان خبر/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1057075

مهمترین اخبار ایران و جهان: