نیوز سیتی!
10 شهریور 1402 - 15:32

دشمن معیشت مردم را نشانه گرفته است/ توجه به مشکلات اقتصادی جامعه

یاسوج_ امام جمعه موقت یاسوج گفت: دشمن معیشت مردم را نشانه گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک در خطبه‌های این هفته از نماز جمعه شهر یاسوج، افزود: به واسطه وقوع تحریم‌های چندین ساله در حوزه اقتصاد و معیشت مردم، کشور با مشکلاتی مواجه شده و مسئولان باید برای رفع مشکلات معیشتی مردم ممارست شبانه روزی داشته باشند.

حکمتی نیک با بیان اینکه باید جلوی سرعت افزایش قیمت‌ها گرفته شود، تصریح کرد: بکارگیری مدیران توانمند در بخش اقتصادی نیز به رفع مشکلات معیشتی مردم کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال درگیر کردن مردم با مشکلات است، ابراز داشت: باید به خوبی به مسائل معیشتی مردم توجه کرده و موانع را در این راستا برطرف کنیم.

حکمتی نیک با تاکید بر اینکه حل مشکلات اقتصادی معیشتی مردم اولویت کشور قرار دارد، اظهار کرد: در بعد معیشتی مردم تحت فشار هستند.

امام جمعه موقت یاسوج اتحاد و همگرایی بین مسلمانان را از مهم‌ترین پایه‌های تمدن نوین اسلامی دانست و تصریح کرد: راهپیمایی اربعین در تحقق اتحاد بین امت‌های اسلامی نقش مهمی دارد.

وی افزود: امروز نیز راهپیمایی بزرگ اربعین بیش از گذشته تأثیر خود را ایفا می‌کند.

حکمتی نیک یکی از مهمترین ملزومات تمدن نوین اسلامی را وحدت دانست و گفت: اربعین نقش مهمی در اجتماعی سازی گفتمان انقلاب اسلامی و تمدن نوین اسلامی دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1480031

مهمترین اخبار ایران و جهان: