نیوز سیتی!
22 شهریور 1402 - 11:43

انجام مکاتبات برای حضور رئیس جمهور در کنگره شهدای همدان

استاندار همدان با اشاره به برگزاری کنگره شهدا به مدت چهار شب از شانزدهم مهر گفت: هنوز حضور رئیس جمهور در کنگره قطعی نشده اما مکاتبات لازم انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی کنگره شهدا با تقدیر از اقدامات کمیته‌های ۲۳گانه ستاد اجرایی اظهار کرد: ۳ هزار رزمنده و پیشکسوت حوزه ایثار و شهادت استان همزمان با هفته دفاع مقدس از طریق وبینار با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس برنامه‌هایی باشکوه در استان تدارک دیده شده، افزود: حضور پرتوان نیروهای مسلح در رژه هفته دفاع مقدس، توان رزمی فرزندان دلیر ایران اسلامی را به نمایش خواهد گذاشت.

استاندار همدان به برگزاری اجلاسیه کنگره از شانزدهم مهرماه به مدت چهار شب و برپایی نمایشگاه کتاب دفاع مقدس از پانزدهم تا بیست‌ویکم مهرماه اشاره کرد و افزود: تبیلغات و فضاسازی شهری و اطلاع‌رسانی در حوزه نمایشگاه ضروری است و فرمانداران استان باید از تمام ظرفیت بهره و نهایت همکاری صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه در هر دو محیط برگزاری اجلاسیه و نمایشگاه کتاب در ورزشگاه شهید سلیمانی و نمایشگاه بین‌المللی همدان باید تدابیر امنیتی در نظر گرفته شود، تصریح کرد: از فرمانداران می‌خواهم در سال تحصیلی جدید با کمک آموزش و پرورش برای عزیمت دانش‌آموزان به منظور بازدید از باغ‌موزه دفاع مقدس برنامه‌ریزی کنند.

قاسمی‌فرزاد با قدردانی از شهرداری‌ در فضاسازی محیط شهری برای اربعین حسینی و نمایش فصل شیدایی، خواستار تداوم این رویه برای اجلاسیه کنگره شهدا و نمایشگاه کتاب دفاع مقدس شد و ادامه داد: هنوز حضور رئیس جمهور در اجلاسیه قطعی نشده اما مکاتبات لازم صورت گرفته است.

استاندار همدان به رژه خودرویی نیروهای مسلح در سطح استان و ضرورت در نظر گرفتن تدابیر لازم برای برگزاری باشکوه این برنامه اشاره کرد و افزود: ظرفیت‌های استان برای برگزاری ایده‌آل اجلاسیه کنگره به کار گرفته شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان اظهار کرد: همچون کنگره اول شهدا، سالن ۶ هزار نفری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از شانزدهم مهرماه به مدت چهار شب میزبان اجلاسیه دومین کنگره شهدای والامقام استان خواهد بود.

علی حقیقی با بیان اینکه دستگاه ورزش با تمام ظرفیت پای کار کنگره شهداست، عنوان کرد: سالن شهید سلیمانی در برخی موارد همچون سیستم روشنایی و سیستم صوت نیاز به تجهیز بیشتر دارد که با همکاری ستاد اجرایی کنگره شهدا، تا زمان برگزاری اجلاسیه کمبودهای احتمالی برطرف خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: قرار بود کفپوش سالن شهید سلیمانی تعویض شود که این موضوع را به بعد از اجلاسیه کنگره شهدا موکول کرده‌ایم.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1498131

مهمترین اخبار ایران و جهان: