نیوز سیتی!
09 خرداد 1402 - 23:14

۲۶ واحد نانوایی جدید در اهواز احداث می‌شود

اهواز- سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری خوزستان از احداث ۲۶ واحد نانوایی جدید در اهواز خبر داد و گفت: نظارت دقیق بر خرید واحدهای خبازی آزاد پز انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد راضی جلالی عصر امروز سه‌شنبه در اولین جلسه کمیته فنی گندم، آرد و نان خوزستان اظهار کرد: اولویت باید سلامت و بالا بردن سطح بهداشت مردم استان باشد، زیرا یکی از منابع شیوع بیماری به‌خصوص در فصول گرم سال، مراکز خبازی هستند.

افزود: در راستا لازم است دستگاه‌های ذیربط در خوزستان نظارت جدی را داشته باشند تا واحدهایی که ایرادات ساختاری دارند، ایرادات را برطرف کنند؛ البته در ارائه مجوزهای جدید این موضوع باید به‌عنوان یک اصل در نظر گرفته شود.

وی خبر داد: علاوه بر تصویب ۲۶ واحد امروز، مجوز واحدهای جدید در دستور کار است که به‌صورت مرحله‌ای به واحدهای نانوایی اهواز به خصوص در مناطق هدفی که به لحاظ سرانه جمعیت نانوایی‌های کمتری دارند، اضافه شده و در این مرحله نیز ۱۰ واحد دیگر اضافه می‌شود.

راضی جلالی در خصوص واحدهای آزاد پز بیان کرد: لازم است نظارت دقیق بر خرید واحدهای خبازی آزاد پز از سامانه صورت پذیرد و با آن دسته از واحدهایی به‌جای خرید از سامانه، از منابع دیگر خرید می‌کنند، برخورد جدی و قانونی صورت پذیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1250575

مهمترین اخبار ایران و جهان: