نیوز سیتی!
08 تیر 1402 - 10:23

ولایت و قرآن ۲ بال سعادت بشری است

مهدیشهر- امام جمعه مهدیشهر با اشاره به حدیث ثقلین گفت: کتاب خدا و ولایت امیرالمومنان(ع) دو بال سعادت و مُهر افتخاری بر پیشانی شیعیان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه‌های نماز عید قربان مهدیشهر به میزبانی مصلای این شهرستان ضمن اشاره به برکات ماه ذی‌الحجه، بیان کرد: ماه ذی‌الحجه ماه رحمت و مغفرت الهی است که باید آن را قدر دانست.

وی افزود: ذی‌الحجه ماهی است که خدا در آن ولایت امیرالمومنین (ع) را قرار داده است امامی که هر کس مانده و درمانده بود در خانه ایشان را می‌زد.

امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه همه درب‌های خانه ما باید به خانه علی (ع) و فاطمه (س) باز شود، ابراز کرد: همانطور که در حدیث ثقلین هم ذکر شده، ولایت و قرآن دو بالی سعادت است که همه با هم و در کنار هم ذکر می‌شود.

بارانی بیان کرد: ولایت امیرالمومنین (ع) نگین فخری است که بر پیشانی شیعیان و محبان ولایت نقش می‌بندد.

وی همچنین در دیگر بخش سخنان خود بیان کرد: مردم در عید سعید قربان دستگیری از نیازمندان را فراموش نکنند تا همه از خان نعمت الهی و برکات اعیاد استفاده کنیم.

امام جمعه مهدیشهر ضمن اشاره به استقرار مراکز جمع آوری کمک به نیازمندان در عید قربان در این شهرستان، ابراز داشت: دستگیری از ویژگی‌های علی (ع) است که محبان ایشان بر تداوم این سیره اهتمام دارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1317031

مهمترین اخبار ایران و جهان: