نیوز سیتی!
25 خرداد 1402 - 09:28

نظارت‌ بر نانوایی‌ها باید مداوم و هدفمند باشد

فرماندار شهرستان البرز گفت: با توجه بر اجرای طرح هوشمندسازی آرد و نان، نظارت‌ها بر نانوایی‌ها باید به صورت مداوم و هدفمند باشد، چرا که اجرای کامل این طرح نیاز به یک مسیر تکاملی و رفع نقاط ضعف در حین اجرا دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، مصطفی غفوری در جلسه حقوق عامه که با حضور رئیس دادگستری شهرستان البرز و جمعی از مدیران شهرستانی برگزار شد، گفت: اجرای طرح هوشمندسازی مانند همه طرح‌ها نیاز به پایش در روند اجرا و برطرف کردن نقاط ضعف جهت بهبود عملکرد دارد.

این مسئول اضافه کرد: با توجه بر اجرای طرح هوشمندسازی آرد و نان، نظارت‌ها بر نانوایی‌ها باید به صورت مداوم و هدفمند باشد، چرا که اجرای کامل این طرح نیاز به یک مسیر تکاملی و رفع نقاط ضعف در حین اجرا دارد و این موضوعات با نظارت مداوم، چه به لحاظ برخط و چه به لحاظ بازدیدهای میدانی مشخص می‌شوند.

وی افزود: تحقق این موضوعات با نظارت هدفمند و تخصصی حاصل می‌شود که در شهرستان البرز و با اهتمام همه مسئولین، به طور جد در حال انجام است.

فرماندار شهرستان البرز تصریح کرد: در استان قزوین و به ویژه شهرستان البرز، توانستیم روندی که منجر به ایجاد برخی از مشکلات برای مردم شده بود را برطرف کنیم و اکنون شاهد ایجاد ثبات در مسیر تامین نان در اکثر نقاط شهرستان هستیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1286375

مهمترین اخبار ایران و جهان: