نیوز سیتی!
25 خرداد 1402 - 14:50

کارگزاری‌های غیرفعال بیمه اجتماعی مازندران تعیین تکلیف می شوند

ساری- مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزی، روستائیان و عشایر مازندران با اشاره به وجود ۸۲ کارگزاری در استان گفت: از این تعداد ۵۰ کارگزاری فعال است و مابقی فعالیت خوبی ندارند وتعیین تکلیف می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسفندیاری بعدازظهر پنجشنبه در در جلسه شورای کارگزاران استان بیان کرد: در حال حاضر ۸۲ کارگزاری در مازندران فعال می‌باشد که ۵۰ کارگزار فعال و مابقی فعالیت قابل قبولی ندارد که به آنها فرصت یک ماهه دادیم تا فعال شوند در غیر این صورت نسبت به تمدید قرارداد آنها تجدید نظر خواهیم کرد.

اسفندیاری با بیان این‌که نیاز است که وضعیت کارگزاری‌ها و مجوز آن‌ها بررسی شود، گفت: فعالیت کارگزاری‌ها باید مرتباً مورد پایش و تقویت قرار گیرد و هرچقدر بتوان برای کارگزار نگاه انگیزشی ایجاد کرد آنها در جامعه هدف خود نفوذ و جذب بالاتری خواهند داشت، بنابراین نیاز است که ارتباط مؤثر با آن‌ها داشته‌باشیم و نقطه‌نظرات آن‌ها را بشنویم.

وی ادامه داد: کارگزاران به عنوان نیروهای فعال خط مقدم صندوق باید از ۲ منظر ارائه خدمات مطلوب و اثربخش به جامعه هدف، بیمه شدگان و مستمری بگیران با ثبات و پایداری صندوق فعالیت نمایند.

مدیر بیمه اجتماعی استان افزود: بر اساس سیاست‌های صندوق در حوزه کارگزاری‌ها، فعالیت کارگزاران به صورت روزانه در کارپوشه عملیاتی قرارگاه رصد و ارزیابی می‌شود و کارگزارانی که در این امر کوتاهی می‌کنند برخورد جدی خواهیم داشت.

اسفندیاری گفت: در حال پیگیری و اجرای تفاهمنامه ها با دستگاه‌ها و برنامه ریزی برای برگزاری جلسات ستاد راهبردی در شهرستان‌ها هستیم تا از این طریق بتوانیم اطلاع رسانی گسترده و پوشش همگانی بیمه اجتماعی را به حداکثر برسانیم.

وی تصریح کرد: کارگزاران نیز می‌بایست از ظرفیت تمامی دستگاه‌های اجرایی، نهادها و سازمان‌ها در شهرستان‌ها برای اطلاع رسانی و تبیین خدمات صندوق استفاده کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1287075

مهمترین اخبار ایران و جهان: