نیوز سیتی!
29 آذر 1402 - 21:35

امام‌جمعه اهل‌سنت خارگ: حضور حداکثری مردم در انتخابات تجلی امید و انسجام ملی است

امام جمعه اهل سنت جزیره خارگ گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث تجلی امید و انسجام ملی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، شیخ احمدرضا کنعانی امام‌جمعه اهل‌سنت جزیره خارگ عصر امروز در نشست با بخشدار ویژه خارگ، اظهار داشت: ظرفیت‌های رسانه‌ای برای حضور پرشور مردم در انتخابات به‌کار گرفته می‌شود.

امام‌جمعه اهل‌سنت خارگ افزود: با پشتوانه حضور مردم است که بهترین انتخاب، انجام می‌شود و بهترین مجلس تشکیل خواهد شد و عقیده دارم حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات یکی از مصادیق قدردانی از خدمات نظام مقدس جمهوری‌اسلامی است و باعث تجلی امید و انسجام ملی خواهد شد.

کنعانی با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت در انتخابات پیش‌رو، بیان کرد: انتخابات مجلس باید عامل وحدت و همدلی باشد. 

وی عنوان کرد: همه ما باید زمینه را برای حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات و پای صندوق‌های رای هموار کنیم و بنابر فرموده رهبری معظم انقلاب‌اسلامی آنانی که نظام جمهوری‌اسلامی را هم قبول ندارند باید به میدان رای بیایند و در تعیین سرنوشت کشور مشارکت کنند.

کنعانی خاطرنشان کرد: تلاش مستمر در راستای کاهش مشکلات مردم، نشان از عزم جدی دولت در بخش ویژه خارگ در راستای حفظ کرامت مردم و حل مسائل و کمبودهای این جزیره دارد.

امام‌جمعه اهل‌سنت جزیره خارگ ابراز داشت: خدمات‌رسانی در حوزه‌های درمانی، اشتغال جوانان بومی خارگ، فعال شدن پروژه‌های عمرانی، تردد و..... قابل تقدیر است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1611175

مهمترین اخبار ایران و جهان: