نیوز سیتی!
19 مهر 1402 - 21:00

کنگره شهدا بازخوانی آرمان‌های هویت‌ساز است

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه کنگره شهدا بازخوانی آرمان‌های هویت‌ساز است گفت: نسل امروز ما باید با نسل دیروز آشنا شوند، نسلی که برای اجرای احکام الهی از خود هزینه کردند تا اخلاق و عدالت و فضیلت را در جامعه محقق کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی امشب در اختتامیه دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان با یادی از شهدای روحانیت که زحمات زیادی را در دفاع مقدس متحمل شدند اظهار کرد: شهدای روحانیت توامان دارالمومنین و دارالمجاهدین را معنا کردند.

وی با بیان اینکه طی یک سال برای برگزاری مطلوب این کنگره بزرگ کار انجام شده که قدردان تمام دست‌اندرکاران هستیم گفت: از مردم همدان، سپاه، خانواده شهدا و ایثارگران، هنرمندان و مسئولان و عوامل اجرایی کنگره تشکر می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به ورود این کنگره در عرصه علمی پژوهشی، فعالیت‌های فرهنگی، خدمت‌رسانی به مردم وبر ضرورت بازخوانی آرمان‌های شهدا تاکید کرد و افزود: کنگره شهدا بازخوانی آرمان‌های هویت‌ساز است.

وی با بیان اینکه در این برنامه‌ها صحبت از انسان‌هایی است که در دوران تباهی دنبال خلق عزت و حقیقت بودند افزود:‌ نسل امروز ما باید با نسل دیروز آشنا شوند، نسلی که برای اجرای احکام الهی از خود هزینه کردند تا اخلاق و عدالت و فضیلت را در جامعه محقق کنند.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1535531

مهمترین اخبار ایران و جهان: